تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

شیب کاهش قیمت خودرو تند شد

  • کد خبر : 228769
  • 22 بهمن 1402 - 13:51
شیب کاهش قیمت خودرو تند شد
همراه با سقوط قیمت دلار به یک کانال پایین‌تر، بازار خودرو نیز در اولین روز هفته در مسیر ریزشی قرار گرفت و قیمت خودروها افت یک تا ۵ میلیون تومانی را تجربه کردند.

جمهوریت -بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار یک میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۲۹۶ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۵ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۵۹۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار ۳ میلیون تومان تغییر قیمت داشت و به قیمت ۸۴۷ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی، در بازار ۶۳۵ یلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۷۰۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۵۰ میلیون تومان فروخته شد. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شد و ۷۳۵ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان ارزان و ۷۸۰ میلیون تومان فروخته شد. قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ هم ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به ۳۹۳ میلیون تومان رسید. تیبا هاچ‌بک EX هم ۲ میلیون تومان ارزان شد و ۳۷۸ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و به ۹۹۵ میلیون تومان رسید. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان افزایش یافت و به قیمت ۷۴۵ میلیون تومان رسید. اما راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر به قیمت ۴۱۰ میلیون تومان و ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ بدون تغییر، ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT هم تغییر قیمت نداشت و ۸۳۰ میلیون تومان به فروش رفت.

کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=228769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰