تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3
شهباز حسن پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

اجرای طرح کشاورزی قراردادی باعث کنترل قیمت محصولات کشاورزی می شود

  • کد خبر : 226756
  • 02 بهمن 1402 - 11:59
اجرای طرح کشاورزی قراردادی باعث کنترل قیمت محصولات کشاورزی می شود
شهباز حسن پور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه بانک کشاورزی ضامن مشمولان طرح کشاورزی قراردادی است، اقدام مثبت و قابل تحسینی است و می تواند باعث پایداری تولید و کنترل قیمت محصولات کشاورزی در کشور شود.

جمهوریت ـ شهباز حسن پور در گفت و گو با جمهوریت، با اشاره به اینکه بانک کشاورزی ضامن مشمولان طرح کشاورزی قراردادی شده است، گفت: یکی از کارهای خوب در وزارت کشاورزی دولت سیزدهم، اجرای کشاورزی قراردادی است.

وی توضیح داد: با این اقدام، کشاورزان مشمول طرح کشاورزی قراردادی از مزایا و تخفیف های طرح کشاورزی قراردادی استفاده کنند. به دنبال اجرای کامل این طرح انتظار می رود شاهد تامین امنیت غذایی و پایداری تولید و کنترل قیمت محصولات کشاورزی در کشور باشیم.

این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرد که همچنان طرح کشاورزی قراردادی با قدرت و قوت اجرا شود تا به یکی از نیازهای ضروری کشور پاسخ داده شود.

حسن پور در ادامه گفت: اینکه بانک کشاورزی ضامن مشمولان طرح کشاورزی قراردادی شده، اقدام مثبت و قابل تحسینی است. بانک کشاورزی مجموعه هماهنگی با وزارت کشاورزی بوده که با ارتباط چند ده ساله، شناخت خوبی از کشاورزان داشته و از بهترین بانک های تخصصی است که می تواند خدمت بی منت به کشاورزان ارائه کند.

 

بیشتر بخوانید :

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=226756

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰