تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
2

جبهه پایداری: اختلاف جدی با قالیباف نداریم

  • کد خبر : 223684
  • 06 دی 1402 - 11:39
جبهه پایداری: اختلاف جدی با قالیباف نداریم
علی رغم ادعای برخی رسانه های اصلاح طلب درباره اختلاف جریان پایداری با قالیباف، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، مهدی باقری، وحدت نیروهای انقلابی را عامل موفقیت مجلس می داند.

جمهوریت – فارس نوشت : «جبهه پایداری  اختلاف جدی با قالیباف ندارد و خیلی از کارهای این مجلس به خوبی پیش رفته و وحدت باعث موفقیت مجلس شده». این ها سخنان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری و نماینده زنجان، مهدی باقری است.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مهدی چمران نیز می‌گوید که نیروهای انقلابی با یک دیگر مشکلی ندارند و «مسئله وحدت یک دو دو تا چهارتاست و خیلی طبیعی است» که اگر نیروهای انقلاب با یک دیگر هماهنگ باشند، پیروزی دست یافتنی تر است.

در همین راستا عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت،(حزب نزدیک به قالیباف) قاسم یکله می‌گوید در موضوعات مختلف، اختلاف نظر طبیعی است اما در مباحث مبنایی و بزنگاه و آوردگاه های مهم نیروهای انقلابی با یک دیگر وحدت دارند و راهبرد ما هم در انتخابات پیش رو هماهنگی با همه گروه های جبهه انقلاب است.

البته برخی رسانه‌های اصلاح طلب مثل انصاف نیوز ادعای دیگری داشته و می‌گویند که اختلافات جبهه پایداری و قالیباف هر روز بیشتر می‌شود، این صحبت‌ها در حالی است که چندی پیش دبیرکل جبهه پایداری، صادق محصولی رویکرد و استراتژی جبهه پایداری را مطرح کرده و گفته بود که اتفاقا ما به دنبال وحدت هستیم و «استراتژی ما وحدت با حفظ اصول است».

نماینده اصلاح طلب مجلس دهم کمال پیرموذن نیز معتقد است که جریان اصلاحات و اعتدالی در کل کشور با یک دیگر هماهنگ شده و به دنبال وحدت هستند و در هر منطقه چندین گزینه دارند و در تهران هم احتمالا یک لیست مشترک بدهند و می گوید که «ما به دنبال این هستیم که با وحدت ۱۷۰ کرسی مجلس بعدی را به دست بیاوریم».

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=223684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰