جمهوریت ـ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،شفیعی پس از گفت و گوی تلفنی با مشتریان و کارکنان بانک از شهرهای مختلف کشور، ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده، گفت:این مشکلات با توجه به شرایط و مقتضیات از طرف بخش های مربوطه مورد رسیدگی قرار می گیرد و پس از حصول نتیجه، اطلاع رسانی های لازم در این باره صورت می گیرد.
وی با تقدیر از عملکرد روابط عمومی بانک ملی ایران برای فراهم کردن امکان ارتباط مستقیم مشتریان و بدنه کارکنان با مدیران ارشد،بیان کرد:کارکنان روابط عمومی میان بخش های مختلف بانک مانند سنگر سازان بی سنگری هستند که در مسیر خدمت رسانی با انواع فشارها و مشکلات رو به رو هستند و ما تلاش می کنیم تا شرایط مساعدتری را جهت خدمت رسانی این دسته از کارکنان فراهم کنیم.
شفیعی با اشاره به مزایای ایجاد امکان ارتباط مستقیم مشتریان با مدیران ارشد بانک، تاکید کرد:یکی از مهم ترین مزایای این اقدام این است که مدیران از بازخورد برنامه های اجرایی در بخش های مختلف، اطلاع میدانی کسب می کنند و می توانند از دریچه نگاه مشتریان یا همکارانی که در اقصی نقاط کشور حتی در دورافتاده ترین مناطق مشغول خدمت هستند،برنامه ها و طرح های در دست اجرا را مورد بررسی و آسیب شناسی قرار دهند.
وی ادامه داد:علاوه بر این، اینگونه ارتباط ها فرصت پاسخگویی را برای همه مدیران بانک فراهم می کند و موجب تقویت ارتباط بانک با بدنه مشتریان و تقویت اعتماد در آنها می شود.
گفتنی است در بازدید رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران از واحد پاسخگویی روابط عمومی، رئیس حسابداری مالی بانک نیز حضور داشت.
بیشتر بخوانید:
- اهداف و برنامههای عملیاتی بانک صادرات ایران در نیمه دوم ۱۴۰۲
- انتشار همراهبانک صادرات ایران با قابلیتهای جدید
- پویش کاشت ۷۲ هزار درخت در یادمان ۷۲ سال خدمت بانک صادرات ایران
- بانک صادرات ایران نشان افتخاری از «خدمت به مردم» است
- پرداخت ارز اربعین به بیش از ۶۸ هزار زائر حسینی توسط بانک صادرات ایران
- دومین عهدواره «از سپهر تا بهشت» با پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزار شد
- پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی
- ارز اربعین بانک صادرات ایران را از طریق «پیامرسان بله» غیرحضوری دریافت کنید
- «سامانه مدیریت کانال اختصاصی بانک صادرات ایران» رونمایی شد
- پیوند بانک صادرات ایران و بیمه سرمد، الگویی برای آینده
- بانک صادرات ایران در صدر جدول پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن «فرزند سوم»
- پیام مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت «روز کارمند»
- فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران برای دریافت ارز اربعین
- بانک صادرات ایران برای توسعه اقتصادی استان گلستان آماده است
- بانک صادرات ایران از ایجاد ۳۱ هزار شغل پشتیبانی کرد
- تداوم خدمترسانی بانک صادرات ایران به بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته کشوری
- رشد ۲۵ درصدی منابع بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران
- آمادگی صرافی بانک صادرات ایران برای فروش ارز اربعین
- «نوبانک» رونمایی شد
- پیام سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز خبرنگار
- بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است
- بانک صادرات ایران برای تامین مالی تولید داروهای ضروری کشور در کنار تولیدکنندگان ایستاده است
- شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات سراسری
- کاهش تورم به اتکای رشد تولید
- طرح «سپهر سعادت» ثمر داد
- حمایت بانک صادرات ایران از دانشبنیانها کمک به چرخه صنعت کشور است
- پتروشیمی گچساران با حمایت بانک صادرات ایران به بهرهبرداری رسید
- مزایده بزرگ املاک مازاد بانک صادرات ایران با مشوقهای جدید
- بانک صادرات ایران بر محور رعایت قانون و مقررات،«در خدمت مردم»است
- برنامه اصلاح ساختار مالی بانک صادرات ایران با افزایش سرمایه
- چکهای صیادی خود را با خودپردازهای بانک صادرات ایران رصد کنید
- صدور «چکنو»های بانک صادرات ایران از مرز ۴۱۰ هزار برگ گذشت
- بانک صادرات ایران به ۵۳ هزار نفر وام قرضالحسنه و حمایتی پرداخت کرد
- مهلت بخشودگی جریمه دیرکرد بدهکاران بانک صادرات ایران تمدید شد
- حمایت بانک صادرات ایران از ۹۳۱ خانواده زلزلهزده در خوی
- قدردانی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بانک صادرات ایران
- صورتهای مالی سال ۱۴۰۱ بانک صادرات ایران تصویب شد
- دریافت وام در بانک صادرات ایران آسان شد
- دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکانپذیر شد
- افزایش ۳۸ درصدی سهم سپردههای بدون هزینه بانک صادرات
- تجربه خرید آسان با «خودرویار» بانک صادرات ایران