جمهوریت ـ محسن سیفی، عضو هیئتمدیره این بانک با اعلام این خبر افزود: اداره کل بانکداری شرکتی به منظور خلق راه حلهای بانکی و مالی در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی سازی شده برای پاسخگویی به نیازهای ویژه مشتریان ارزشآفرین، از حدود ۱۰ ماه پیش در مهرماه سال گذشته در چارت سازمانی این بانک قرار گرفت و منابع مشتریان ویژه تخصیص یافته به این بخش طی این مدت مجموعاً ۳۶ درصد رشد داشته که ۲۵ درصد آن مربوط به ۴ ماه نخست امسال بوده است. مقایسه این روند با سایر بانکها بیانگر آن است که سهم بانک صادرات ایران از منابع مشتریان بزرگ شبکه بانکی افزایش یافته و این بانک توانسته اعتماد آنها را به خود جلب کند.
وی همچنین از تخصیص ۱۰ مدیر ارتباط با مشتری (RM) که از همکاران زبده شبکه بانک صادرات ایران هستند برای تسهیل کار مشتریان ویژه این بانک خبر داد و گفت: هر کدام از این مدیران ارتباط در یک صنعت فعالیت میکنند و به صورت تماموقت در خدمت این تعداد از مشتریان بانک خواهند بود.
عضو هیاتمدیره بانک صادرات ایران در ادامه ارائه خدمات و مشاوره های مالی و سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات را از دیگر برنامه های بانکداری شرکتی برشمرد و گفت: با راهاندازی سامانه بانکداری شرکتی در آینده های نزدیک بسیاری از خدمات مورد نیاز مشتریان ویژه بانکداری شرکتی در محل فعالیت مشتری با دقت و سرعت انجام خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
- آمادگی صرافی بانک صادرات ایران برای فروش ارز اربعین
- «نوبانک» رونمایی شد
- پیام سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت روز خبرنگار
- بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است
- بانک صادرات ایران برای تامین مالی تولید داروهای ضروری کشور در کنار تولیدکنندگان ایستاده است
- شعب منتخب فعال بانک صادرات ایران در تعطیلات سراسری
- کاهش تورم به اتکای رشد تولید
- طرح «سپهر سعادت» ثمر داد
- حمایت بانک صادرات ایران از دانشبنیانها کمک به چرخه صنعت کشور است
- پتروشیمی گچساران با حمایت بانک صادرات ایران به بهرهبرداری رسید
- مزایده بزرگ املاک مازاد بانک صادرات ایران با مشوقهای جدید
- بانک صادرات ایران بر محور رعایت قانون و مقررات،«در خدمت مردم»است
- برنامه اصلاح ساختار مالی بانک صادرات ایران با افزایش سرمایه
- چکهای صیادی خود را با خودپردازهای بانک صادرات ایران رصد کنید
- صدور «چکنو»های بانک صادرات ایران از مرز ۴١٠ هزار برگ گذشت
- بانک صادرات ایران به ۵۳ هزار نفر وام قرضالحسنه و حمایتی پرداخت کرد
- مهلت بخشودگی جریمه دیرکرد بدهکاران بانک صادرات ایران تمدید شد
- حمایت بانک صادرات ایران از ۹۳۱ خانواده زلزلهزده در خوی
- قدردانی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از بانک صادرات ایران
- صورتهای مالی سال ١۴٠۱ بانک صادرات ایران تصویب شد
- دریافت وام در بانک صادرات ایران آسان شد
- دریافت صورتحساب اینترنتی تسهیلات مشتریان بانک صادرات ایران امکانپذیر شد
- افزایش ۳۸ درصدی سهم سپردههای بدون هزینه بانک صادرات
- تجربه خرید آسان با «خودرویار» بانک صادرات ایران
- پیامک ثبت و انتقال چکنو فعال شد
- ساختار ِدوستدارِ «تولید» در بانک صادرات ایران
- پیشتازی «چکنو» با اعتماد مشتریان
- بانک صادرات ۵۴۱ میلیارد ریال جریمه بدهکاران را بخشید
- آمادگی بانک صادرات برای افتتاح حساب سپرده ارزی
- بدون محدودیت «چکنو» بکشید
- استفاده همزمان از چکهای کاغذی و «چکنو» در بانک صادرات
- رشد ۷۳ درصدی تسهیلات قرضالحسنه و حمایتی بانک صادرات در سال ١۴٠١
- پنج پیشنهاد راهبردی برای «مهار تورم و رشد تولید»
- ظرفیتهای بانک صادرات ایران برای نقشآفرینی در اقتصاد بیش از گذشته است
- شعب منتخب فعال بانک صادرات در تعطیلات نوروز ١۴٠٢
- خدمات «چکاوک»، «ساتنا» و «پایا» بانک صادرات ایران در روزهای پایانی ١۴٠١
- کمک ٢۵ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران به زلزلهزدگان آذربایجان غربی
- طرح «ضیافت» بانک صادرات ایران تا ١٩ اسفندماه تمدید شد