تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
5
منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی:

مردم با رأی ندادن به جریان خالص گرا، حرف خود را در انتخابات بزنند

  • کد خبر : 209558
  • 18 شهریور 1402 - 19:54
مردم با رأی ندادن به جریان خالص گرا، حرف خود را در انتخابات بزنند
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم باید با صندوق های رأی آشتی باشند و با رأی ندادن به جریان خالص گرا، حرف خود را در انتخابات بزنند.

جمهوریت-یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم باید با صندوق های رأی آشتی باشند و با رأی ندادن به جریان خالص گرا، حرف خود را در انتخابات بزنند.

به گزارش نامه نیوز،انتخابات مجلس دوازدهم اسفند ماه امسال برگزار می شود. از هم اکنون بسیاری دلسوزان نظام و انقلاب به دولت سیزدهم این نکته مهم و اساسی را یادآور می شوند که مشکلات اقتصادی نسبت عکسی با زمینه های شکل گیری مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی دارد یعنی هر چقدر مشکلات کمتر شوند میزان مشارکت مردم بالاتر خواهد رفت.

بخش هایی از گفت و گوی حقیقت پور را در ادامه می خوانید

  • درباره ارتباط بین میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس با مشکلات اقتصادی متأسفانه اگر مشکلات اقتصادی بیشتر شود تأثیر منفی بر میزان مشارکت مردم در انتخابات خواهد گذاشت که طیف رادیکال این قضیه را به نفع خودش مصادره می کند.
  • مردم باید بدانند راه حل مشکلات و عبور از تنگناهای اقتصادی، قهر از صندوق رأی و انتخابات نیست. مردم باید با صندوق های رأی آشتی باشند و با رأی ندادن به جریان خالص گرا، حرف خود را در انتخابات بزنند. در واقع با انتخاب جریان رقیب و جریان مقابل با جریان خالص گرا، راه را هموار کنند تا تغییرات از طریق صندوق رأی اعمال شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=209558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰