تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

آمادگی راهداری برای استقبال از زائران اربعین در پایانه برکت

  • کد خبر : 206853
  • 28 مرداد 1402 - 23:25
آمادگی راهداری برای استقبال از زائران اربعین در پایانه برکت
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای استقبال از زائران اربعین حسینی و سهولت تردد، با هدف خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه برکت آمادگی دارد.

جمهوریت داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در پایانه برکت گفت: افزایش سه برابری ظرفیت پارکینگ اتوبوسی نسبت به سال گذشته، ساخت ۱۰ هزار متر سایبان ثابت و موقت، آسفالت ۲۷ هکتار از محوطه پایانه برکت، نصب ۵۰۰۰ متر مه‌پاش، احداث زائرسرا و استراحتگاه رانندگان، افزایش امکانات بهداشتی و اصلاح و توزیع شبکه برق برای خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر به زائران اربعین حسینی از جمله اقدامات انجام شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه برکت است.

وی افزود: تاکنون بهسازی و توسعه محل دپوی اتوبوس‌ها، احداث جایگاه استقرار شرکت‌های حمل و نقل مسافر، بهسازی، اجرای بیس و آسفالت محوطه پایانه برکت، بهسازی و دیوارکشی سایبان ضلع شمالی پایانه برکت با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد انجام شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین خاطرنشان کرد: حصارکشی پیرامون پایانه برکت با پیشرفت ۶۰ درصد، احداث ساختمان محل استقرار نیروهای خدمات رسان، نظارت و کنترل پایانه با پیشرفت ۹۰ درصد، احداث سکو و سایبان جدا کننده محوطه مسافری از محوطه اتوبوسی، نصب هشت عدد ترانس برق و احداث سایبان سکوی مسافرگیری پایانه برکت به متراژ ۹۰۰ متر مربع، هر کدام با پیشرفت فیزیکی ۴۰درصدی از اقداماتی است که در این پایانه انجام شده است.
وی به احداث ۳۱۲۰ متر مربع سایبان موازی اتوبوسی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در پایانه فوق اشاره کرد و گفت: احداث زائرسرا به مساحت ۱۰۸۰ مترمربع، احداث ۹۰ چشمه سرویس بهداشتی با پیشرفت ۷۰ درصد، احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی پیش ساخته در دست اقدام و احداث سردرب پایانه برکت با پیشرفت ۹۰ درصد از دیگر اقداماتی است که برای اربعین حسینی امسال در پایانه برکت انجام شده است‌.
وی ابراز امیدواری کرد با تمهیدات پیش‌بینی شده و اقدامات صورت گرفته در این پایانه، امسال خدمات شایسته‌ای به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بخش راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=206853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰