تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

سازمان سنجش در مورد لغو آزمون تافل توضیح داد

  • کد خبر : 201995
  • 02 مرداد 1402 - 17:27
سازمان سنجش در مورد لغو آزمون تافل توضیح داد
سازمان سنجش آموزش کشور دلیل لغو آزمون تافل در روز گذشته اول مرداد (مصادف با ۲۳ ژوئیه) را تغییر نرم‌افزار اجرای آزمون از طرف موسسه ای تی اس/ ETS اعلام کرد.

 جمهوریت-سازمان سنجش آموزش کشور دلیل لغو آزمون تافل در روز گذشته اول مرداد (مصادف با ۲۳ ژوئیه) را تغییر نرم‌افزار اجرای آزمون از طرف موسسه ای تی اس/ ETS اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای خطاب به داوطلبان آزمون تافل مورخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱ مرداد ۱۴۰۲ ) اعلام کرد: به دلیل تغییر نرم‌افزار اجرای آزمون از طرف موسسه ای تی اس و مشکلات به‌روزرسانی نرم‌افزار اجرای آزمون، با وجود تعامل با موسسه پرومتریک و ای تی اس و تلاش کارشناسان، خطای نرم‌افزار رفع نشد و در ساعت ۱۰ صبح پس از اخذ تأییدیه از موسسه مزبور، آزمون برای ۲۹ داوطلب لغو شد.

بر اساس این اطلاعیه با توجه به مذاکره انجام شده با موسسه یادشده مقرر شد تا از هر داوطلب استعلام گرفته شده و اقدام مقتضی برای آزمون جایگزین یا استرداد کامل وجه انجام شود.

تافل ( Test of English as a Foreign Language ) یکی از چند آزمون بین المللی زبان انگلیسی است که افراد زیادی از سراسر دنیا هر ساله در آن شرکت می کنند.

چهار مهارت Reading، Listening ،Speaking ،Writing در این آزمون سنجیده می شوند. این آزمون توسط سازمان ETS برگزار می شود

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=201995

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰