تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

زنی قاتل فرزندش را بی هیچ شرطی بخشید+جزئیات

  • کد خبر : 201482
  • 01 مرداد 1402 - 8:20
زنی قاتل فرزندش را بی هیچ شرطی بخشید+جزئیات
مادر مقتول گفت: وقتی دیدم قاتل پشیمان شده و شاید بچه من هم در آن دعوا کمی مقصر بوده ، تصمیم گرفتم در ایام محرم برای شادی روح پسرم و به خاطر عزای حسینی قاتل را ببخشم.

جمهوریت – مادر مرد جوانی که به قتل رسیده است با وجود درخواست قصاص در مراحل قبلی تحقیقات، پیش از جلسه محاکمه از قصاص قاتل گذشت.

به گزارش سایت جنایی، متهم به قتل مرد جوانی که دهم فروردین امسال در محله مولوی دست به چاقو شده است قبل از صدور جلب دادرسی و ارسال پرونده برای محاکمه متهم در دادگاه کیفری استان تهران به پایانی خوش امیدوار شد. امروز این متهم برای آخرین جلسه تحقیقات در شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران حضور یافت و مادر مقتول که ضرورتی نداشت در این مرحله از رسیدگی به دادسرا مراجعه کند از بخشش قاتل فرزندش خبر داد و گفت: به خاطر ایام محرم به دادسرا آمده تا قاتل را ببخشید.

مادر مقتول در توضیح این اقدام خداپسندانه و کم نظیر خود گفت: من با هزاران بدبختی بچه‌ام‌ را بزرگ کردم اما در این دعوا فوت شد. فکر نمی‌‌کردم چنین سرنوشتی پیدا کند و در جوانی فوت کند. قاتل هم از خانواده‌‌ای بی‌بضاعت است و پدر و مادرش آدم‌های بیچاره‌ای هستند. اول فکر می‌کردم با قصاص کردن دلم آرام می‌گیرد اما دیدم نمی‌توانم جان یک نفر را بگیرم و خانواده ای را داغدار کنم . من خودم بدبختی و سختی و داغ پسرم را دیدم و نمی‌توانستم داغ به یک خانواده‌ای دیگر بدهم ، بنابراین وقتی دیدم قاتل پشیمان شده و شاید بچه من هم در آن دعوا کمی مقصر بوده ، تصمیم گرفتم در ایام محرم برای شادی روح پسرم و به خاطر عزای حسینی قاتل را ببخشم. امیدوارم که او قدر این بخشش را که بی هیچ چشمداشتی است. بداند. من دیه هم نمی خواهم.

قربانی این پرونده مرد جوانی است که دهم فروردین امسال نزد دوستش در محله مولوی رفته بود و آنجا مردی که دوست دوستش بود و در آن پاتوق رفت ‌آمد داشت با او درگیر شد  و در حین دعوا با ضربه چاقو پسر جوان را مجروح و فرار کرد.

این درگیری ساعت ۷:۳۰ شامگاه ۱۰ فروردین به ماموران کلانتری ۱۱۶ مولوی گزارش شد و ماموران پس از رسیدن به محل با بدن نیمه جان مرد ۳۵ ساله مواجه شدند. مرد جوان به بیمارستان منتقل اما ۳۰دقیقه پس از انتقال به بیمارستان تسلیم مرگ شد.

با حضور تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل و تحقیق از شاهدان و افرادی که در پاتوق حضور داشتند، راز قتل برملا شد. عامل جنایت یکی از معتادان پاتوق بود که خیلی زود دستگیر شد. او به قتل اعتراف کرد و گفت پشیمان است.

متهم در روند تحقیقات خود را ۲۰ ساله معرفی کرد و گفت: از ۳ سال قبل شروع به مصرف شیشه کردم، من و مقتول دوست مشترکی داشتیم که به خاطر او به آن پاتوق رفته بودیم. ناگهان سر ۲۰۰ هزار تومان با هم درگیر شدیم و من یک ضربه چاقو به کمرش زدم، بعد از اینکه روی زمین افتاد و غرق در خون شد، ترسیدم و فرار کردم که خیلی زود هم بازداشت شدم. اما الان خیلی پشیمان هستم و کاش این‌کار را نکرده بودم.

بعد از آن متهم بازداشت شد تااینکه مادر مقتول او را بخشید.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=201482

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰