تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

ماجرای حمله فردی مسلح به دادگاه سیب و سوران

  • کد خبر : 199045
  • 19 تیر 1402 - 18:34
ماجرای حمله فردی مسلح به دادگاه سیب و سوران
یک فرد مسلح در محوطه دادگاه شهرستان سیب و سوران دستگیر شد‌.

جمهوریت-یک فرد مسلح در محوطه دادگاه شهرستان سیب و سوران دستگیر شد‌.

به گزارش  تسنیم ، مهدی شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در ساعت ۶ صبح امروز یک نفر مسلح با اسلحه کمری وارد محوطه دادگاه شهر سیب و سوران شد که خوشبختانه با هوشیاری یگان حفاظت فرد ضارب، دستگیر شد و تحقیقات در خصوص وی ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز هنگام پذیرش مراجعین مهاجم مسلحی  قصد ورود به دادگاه عمومی شهرستان سیب و سوران را داشت که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی حاضر در صحنه دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان افزود: هنگام ورود وی به درب دادگاه، عوامل انتظامی با مشاهده این فرد شجاعانه مانع ورود شده و علی رغم تیراندازی وی با سلاح کلت کمری، موفق به خلع سلاح وی می گردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و ۷ فشنگ جنگی از متهم خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: در سال ۹۹ و در پی قتل شهروندی در شهرستان راسک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در نهایت با اشراف اطلاعاتی، قاتل در یکی از محلات شهرستان راسک شناسایی و پس از سه سال زندگی مخفیانه در مخفیگاهش دستگیر شد که علت ارتکاب به قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد.

وی همچنین  از دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو و مالخر اموال مسروقه در عملیات ماموران پلیس شهرستان زهک خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان زهک، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار جلیلیان افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی سارق قطعات خودرو را شناسایی کرده و در یک عملیات هماهنگ در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سارق در تحقیقات اولیه وی تاکنون به ۱۰ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرده، بیان داشت: با شناسایی محل اختفای خریدار اموال مسروقه ، مالخر به همراه تعدادی اقلام سرقتی نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=199045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰