تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
3

استاندار آذربایجان غربی برای تقویت روابط با ترکیه از بذرپاش حکم انتصاب گرفت

  • کد خبر : 200051
  • 24 تیر 1402 - 17:22
استاندار آذربایجان غربی برای تقویت روابط با ترکیه از بذرپاش حکم انتصاب گرفت
وزیر راه و شهر سازی به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه در حکمی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود برای تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه منصوب کرد.

جمهوریت-وزیر راه و شهر سازی به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه در حکمی استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود برای تقویت همکاری متقابل با کشور ترکیه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه با حکمی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی را به عنوان جانشین خود در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب کرد.

در متن مکاتبه وزیر راه و شهرسازی با استاندار آذربایجان‌غربی آمده است: نظر به ضرورت تقویت همکاری‌ متقابل با کشور ترکیه و اهمیت توسعه روابط اقتصادی و رفع موانع پیش‌روی فعالان اقتصادی دو کشور و ارتقای تجارت دو جانبه، جنابعالی به عنوان جانشین اینجانب در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه منصوب می‌شوید.

رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکیه، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی جهت افزایش سهم ترانزیت و دستیابی به اهداف و تقویت روابط دو کشور ضمن همکاری با سازمان‌ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی را از اولویت‌های کاری معتمدیان در سمت جدید، عنوان کرد.

گفتنی است، آذربایجان غربی یکی از استان‌های هم‌مرز با کشور ترکیه است که سه پایانه و گذرگاه مرکزی مهم بازرگان، رازی و سرو در این استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=200051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰