تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4

وزیر راه و شهرسازی برای بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی وارد اصفهان شد

  • کد خبر : 195956
  • 06 تیر 1402 - 11:49
وزیر راه و شهرسازی برای بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی وارد اصفهان شد
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید و همچنین افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های راه و شهرسازی در بخش مسکن و حمل ونقل وارد اصفهان شد.

جمهوریت-وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به منظور بازدید و همچنین افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های راه و شهرسازی در بخش مسکن و حمل ونقل وارد اصفهان شد.

به گزارش  وزارت راه و شهرسازی،مهرداد بذرپاش دقایقی پیش وارد فرودگاه اصفهان شد و مورد استقبال مقامات استانی قرار گرفت.

در سفر امروز ۶ تیر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان، ضمن بازدید از پروژه‌های در حال احداث استان در بخش مسکن و حمل و نقل، عملیات اجرایی ۵۲ هزار و ۹۸۵ واحد مسکونی نهضت ملی در ۴۰ شهر استان آغاز خواهد شد. همچنین امروز ۶۶۵ واحد مسکونی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

در بخش جاده‌ای نیز افتتاح و بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باند دوم زواره- اردستان، پل دوم گز، ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های شریانی و اصلی، ۱۶۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی و شرکت در شورای مسکن استان در برنامه است.

گفتنی است در این سفر اختصاص زمین به ۱۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهر استان، اهدای قرارداد واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بازدید از سایر پروژه‌های راه و شهرسازی در سطح استان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=195956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰