تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2
معاون وزیر کشور:

محدودیتی برای اعتبارات پروژه‌های اربعین در ایلام وجود ندارد

  • کد خبر : 196225
  • 07 تیر 1402 - 10:52
محدودیتی برای اعتبارات پروژه‌های اربعین در ایلام وجود ندارد
مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور پس از بازدید از پل صلواتی، سپس از پارکینگ اربعین (فاز ۱ و ۲) و از پروژه‌های در دست اجرا این پارکینگ بازدید کرد. میراحمدی با بیان اینکه به اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اعتبار مورد نیاز تزریق می‌شود، افزود: از نظر اعتباری هیچ مشکلی برای تزریق اعتبار جهت تجهیز و تکمیل پارکینگ اربعین مهران نداریم.

جمهوریت-معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: هیچ محدودیتی برای اعتبارات پروژه های اربعین در ایلام وجود ندارد.

مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور صبح روز چهارشنبه به اتفاق بهرام‌نیا استاندار ایلام پس از بازدید از پل صلواتی، سپس از پارکینگ اربعین (فاز ۱ و ۲) و از پروژه‌های در دست اجرا این پارکینگ بازدید کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین در جریان این بازدید گفت: برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها، فعالیت‌های عمرانی در پارکینگ اربعین سه شیفت شود تا شاهد افتتاح پروژه‌های این حوزه طبق زمانبندی تعیین شده باشیم.

سید مجید میراحمدی با بیان اینکه به اندازه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اعتبار مورد نیاز تزریق می‌شود، افزود: از نظر اعتباری هیچ مشکلی برای تزریق اعتبار جهت تجهیز و تکمیل پارکینگ اربعین مهران نداریم.

 

بیشتر بخوانید

استاندار ایلام نیز در این بازدید گفت: با الحاق ۲۵ هکتار دیگر به پارکینگ بزرگ اربعین و تکمیل فاز دوم پارکینگ اربعین، تمهیدات لازم برای پارک بیش از ۱۶۰ هزار خودرو در مهران اتخاذ شده است که در مقایسه با سال گذشته ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو در مهران افزایش یافت.

حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه مسجد و سه مجموعه سرویس بهداشتی با ظرفیت هر مجموعه ۲۴ چشمه بهداشتی در پارکینگ اربعین مهران در حال ساخت است، افزود: برای تأمین سیستم روشنایی، مانیتورینگ و پایش تصویری این مجموعه ۸۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود و در مناطقی از پارکینگ فضاهایی برای جانمایی مواکب مشخص شده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=196225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰