تاریخ : جمعه, ۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 16 August , 2024
0

رقبای وزیر پیشنهادی کشاورزی به جعل روی آوردند

  • کد خبر : 245363
  • 26 مرداد 1403 - 13:43
رقبای وزیر پیشنهادی کشاورزی به جعل روی آوردند
غلامرضا نوری قزلچه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مورد اقبال گسترده نمایندگان مجلس دوازدهم قرار دارد و پیش بینی می شود بالاترین میزان آرای مجلس را بدست آورد ، یکی از رسانه های رقیب در اقدامی عجیب برنامه های ساداتی نژاد وزیر اسبق جهاد و کشاورزی را به نام برنامه های نوری قزلچه منتشر کرد و با انتشار برنامه ای فیک ، مدعی شد ؛ برنامه های نوری کپی و تکراری است.

جمهوریتدر حالی که غلامرضا نوری قزلچه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مورد اقبال گسترده نمایندگان مجلس دوازدهم قرار دارد و پیش بینی می شود بالاترین میزان آرای مجلس را بدست آورد ، یکی از رسانه های رقیب در اقدامی عجیب برنامه های ساداتی نژاد وزیر اسبق جهاد و کشاورزی را به نام برنامه های نوری قزلچه منتشر کرد و با انتشار برنامه ای فیک ، مدعی شد ؛ برنامه های نوری کپی و تکراری است.

این در حالی است که غلامرضا نوری قزلچه با سابقه چندین دوره حضور در کمیسیون کشاورزی و همچنین قائم مقامی وزارت جهاد و کشاورزی ، برنامه ای منسجم و دقیق ارائه کرده و این برنامه مورد توجه و اقبال نمایندگان مجلس نیز قرار گرفته است.
به نظر نمی رسد ، این بداخلاقی ها در آخرین روزهای منتهی به جلسه رای اعتماد ، راه به جایی ببرد اما تلاش می کنند فضا را مسموم کنند.

برنامه های غلامرضا نوری قزلچه وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت جهاد و کشاورزی را اینجا ببینید:

برنامه های ارائه شده دکتر نوری قزلچه وزیر پیشنهادی جهاد و کشاورزی به مجلس

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰