تاریخ : پنجشنبه, ۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 15 August , 2024
1
وزیر پیشنهادی صمت:

خودروهایی که مردم از ما توقع دارند، هنوز تولید نمی‌شود

  • کد خبر : 245339
  • 25 مرداد 1403 - 20:41
خودروهایی که مردم از ما توقع دارند، هنوز تولید نمی‌شود
وزیر پیشنهادی صمت گفت: امیدوارم بتوانیم خودروهایی به مردم بدهیم که هم راضی باشند و هم رقابتی باشد، خودروهایی که مردم از ما توقع دارند تولید کنیم، هنوز تولید نمی کنیم.

جمهوریت – سید محمد اتابک در گفت وگویی اعلام کرد: حجم کمیسیون هایی که در یک روز قرار است حاضر شوم، خیلی زیاد است ولی شرایط نظم و ترتیبی که در مجلس حاکم است و هماهنگی‌ که مجلس با دولت دارد به نحوی است که عملا امکان شرکت در این تعداد کمیسیون را پیدا کردیم.

وی افزود: سؤالات در کمیسیون‌های مجلس به صورت تخصصی و مرتبط با رشته فعالیت وزرای پیشنهادی مطرح می شد؛ هم سازماندهی خیلی خوبی شده و هم همکاری خوبی در مجموع وجود دارد امیدوارم که اینها زودتر به نتیجه برسد و خیرات و برکات آن برای مردم باشد.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درباره مهمترین خواسته نمایندگان مجلس از وی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: بیشترین سؤال در کمیسیون ها مربوط به خودرو بود.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه خاصی در حوزه صنعت خودرو دارد یا خیر بیان کرد: امیدوارم بتوانیم از این شرایط کاری کنیم که مردم خودرویی بگیرند که هم راضی باشند و هم رقابتی باشد؛ خودروهایی که مردم از ما توقع دارند، هنوز تولید نمی کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=245339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰