جمهوریت-روزنامه فرهیختگان نوشت:برای بالا بردن سهم مشارکت سیاسی در کلانشهرها نحوه رفتار صداوسیما شاید به اندازه رفتار دولت و شورای نگهبان اهمیت دارد.
وقتی صداوسیما تریبون یکطرفه یک سلیقه سیاسی باشد و بین مخاطبان دیوار بکشد، نمیتواند عموم مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند.
متاسفانه آب رفتن میزان مخاطبان تلویزیون در چندسال اخیر ضربه مهلکی به میزان اثربخشی آن زده است. حالا همان سازمان عریض و طویل را داریم که خیلی گران اداره میشود ولی از میزان اثر مثبتش کاسته شده است. تلویزیونی که مجبور است برای دعوت از میهمانهای شب یلدا پولهای کلان خرج کند، چگونه میتواند مرجع موثر در بالا رفتن مشارکت انتخاباتی باشد؟ این صداوسیما اگر برای انتخابات اسفند کار منفی نکند و تریبون ملیاش را به کجراهه نبرد، کافی است.
بیشتر بخوانید:
- بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس آغاز شد
- قانون انتخابات مجلس اصلاح شد
- موضع جامعه روحانیت درباره انتخابات مجلس
- اصولگرایان استارت رسمی انتخابات مجلس را زدند
- احتمال اجماع لیست نهایی تهران در اردوگاههای اصولگرایان
- عارف جلسات منظم با استانداران ادوار دارد و به دنبال رقابت انتخاباتی است
- سازماندهی هستههای انتخاباتی شورای وحدت در تهران
- استراتژی جبهه پایداری در انتخابات مجلس چیست؟
- درخواست انتخاباتی محسن هاشمی از حسن روحانی