تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3

احمدی‌نژاد تصور می‌کرد ایدئولوگ است و این آغاز مصیبت بود

  • کد خبر : 96269
  • 04 تیر 1399 - 12:24
احمدی‌نژاد تصور می‌کرد ایدئولوگ است و این آغاز مصیبت بود

جمهوریت : غلامحسین رضوانی، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی احمدی‌نژاد و نماینده تهران در مجلس مصاحبه ای با فرهیختگان داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است: *به‌نظر من از نظر تئوریک جمهوری اسلامی به مصیبتی گرفتار شده که بسیاری فکر می‌کنند به محض اینکه مسئولیتی گرفتند، چه مسئولیت اجرایی و چه […]

جمهوریت : غلامحسین رضوانی، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی احمدی‌نژاد و نماینده تهران در مجلس مصاحبه ای با فرهیختگان داشته که در ادامه بخش هایی از آن آمده است:

*به‌نظر من از نظر تئوریک جمهوری اسلامی به مصیبتی گرفتار شده که بسیاری فکر می‌کنند به محض اینکه مسئولیتی گرفتند، چه مسئولیت اجرایی و چه مسئولیت قضایی و چه مسئولیت تقنینی، سواد و علم آنها افزایش داشته و در همه‌چیز صاحب‌نظر شده‌اند.

چرا در همه امور صاحب‌نظر شده‌اند؟ چون فرضا رئیس‌جمهور شده‌اند. شاهد هستیم رئیس‌جمهورهای ما در دوران متفاوت با این تصور که مردم به آنها رای دادند پس سواد آنها بالا رفته است، در تمام زمینه‌ها اظهارنظر کرده‌اند و این اخلاق مخصوص احمدی‌نژاد نیست، هاشمی، خاتمی و روحانی نیز این مساله را داشتند و به همین دلیل از باروری ابرها تا عصمت انبیا و اولیای الهی اظهارنظر می‌کنند و به‌گونه‌ای هم اظهارنظر می‌شود که گویی حرف‌شان فصل‌الخطاب است و دیگران حق ندارند در این زمینه اظهارنظر داشته باشند.

آنها در سیاست خارجی، اقتصاد، مسائل اخلاقی، مسائل اجتماعی و تقریبا همه امور اظهارنظر می‌کنند، حتی درباره ولایت تکوینی که جزء مسائل سطح بالای عقاید شیعه است، صاحب‌نظر هستند لذا این تصور ایدئولوگ‌بودن، خود مصیبت است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=96269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰