تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
4

قالیباف را برای ۱۴۰۰ نسوزانید!

  • کد خبر : 94512
  • 09 خرداد 1399 - 15:17
قالیباف را برای ۱۴۰۰ نسوزانید!

به گزارش جمهوریت سیدمهدی هاشمی رئیس ستاد انتخابات تهران سیدابراهیم رئیسی در سال ۱۳۹۶ گفته است: *شکل گیری انتخابات آینده بستگی به عملکرد مجلس یازدهم دارد. اگر مجلس در یکسال آینده بتواند گام های بلند و اساسی را برای حل مشکلات مردم بردارد طبیعتا اعتماد مردم تقویت خواهد شد و در آینده مردم می توانند […]

به گزارش جمهوریت سیدمهدی هاشمی رئیس ستاد انتخابات تهران سیدابراهیم رئیسی در سال ۱۳۹۶ گفته است:

*شکل گیری انتخابات آینده بستگی به عملکرد مجلس یازدهم دارد. اگر مجلس در یکسال آینده بتواند گام های بلند و اساسی را برای حل مشکلات مردم بردارد طبیعتا اعتماد مردم تقویت خواهد شد و در آینده مردم می توانند به تفکر حاکم بر مجلس در انتخابات ریاست جمهوری رأی دیگری دهند.

*نتیجه انتخابات مجلس نارضایتی مردم از وضع موجود را نشان داد، پس کسانی که می توانند یک تحولی ایجاد کنند و مطالبات مردم را پاسخگو باشند در صحنه حضور پیدا کنند. در واقع به نوعی امتحان داده باشند و صداقت، سلامت و توانمندی شان علاوه بر خصوصیات و ویژگی های عمومی شان اعتماد مردم را جلب کند. غیراصولگرایان در مجلس و دولت نشان داد کارآمدی نداشته و نتوانسته به اعتماد مردم پاسخ دهد. دولت آقای روحانی سرمایه گذاری زیادی در حوزه سیاست خارجی کرد اما نتیجه ضعیفی به دست آورد بنابراین می توان گفت ظریف بسیار ضعیف عمل کرد و قابلیت کاندیداتوری جناح غیراصولگرا را ندارد؛ مگر اینکه آنقدر تفکر جناح غیراصولگرا مستضعف باشد که غیر از اجماع بر ظریف ضعیف نتواند اقدام دیگری را انجام دهد.

*من از دوستداران آقای قالیباف هستم . خواهش می کنم آقای قالیباف و طرفدارانش اگر می خواهند کاندیداهای توانمند و ارزشی در انتخابات ریاست جمهوری تأثیرگذاری داشته باشند از الان نام آنها را نسوزانند. برای اینکه از تجمیع حملات جناح مقابل پیش گیری شود، نباید به طرح زودهنگام نام کاندیداهای ارزشی و انقلابی و توانمند برای انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=94512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰