تاریخ : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
5

جوانگرایی سکوی پرش اصولگرایان

  • کد خبر : 87716
  • 19 شهریور 1398 - 20:59
جوانگرایی سکوی پرش اصولگرایان

جمهوریت: جوانان تکیه کلام و مرکز ثقل سخنان بسیاری از چهره های اصولگراست و به نظر می آید بیشترین تمرکز انتخاباتی این جریان بر حضور پررنگ جوانان استوار است. «بیژن نوباوه» چهره اصولگرا و نماینده پیشین مجلس در این زمینه گفته است: اصول‌گرایان باید از نگاه سنتی به انتخابات بیرون بیایند و اجازه و میدان […]

جمهوریت: جوانان تکیه کلام و مرکز ثقل سخنان بسیاری از چهره های اصولگراست و به نظر می آید بیشترین تمرکز انتخاباتی این جریان بر حضور پررنگ جوانان استوار است.

«بیژن نوباوه» چهره اصولگرا و نماینده پیشین مجلس در این زمینه گفته است: اصول‌گرایان باید از نگاه سنتی به انتخابات بیرون بیایند و اجازه و میدان را به نیروهای جوان بدهند که در کنار برخی از باتجربه‌ها در عرصه انتخابات حضور بیابند.

«محمدباقر قالیباف» شهردار پیشین تهران و نامزد ناکام انتخابات گذشته هم درباره ضرورت جوانگرایی گفته است: «چند ماه دیگر انتخابات مجلس است و ما نیازمند مجلس نو هستیم. جوانان عزیز منتظر تعارف نباشید، ‌ بیایید و در میدان بایستید، اگر کسی را می‌شناسید که ظرفیت برای حضور در مجلس دارد به آمدن دعوتش کنید و برای مردم تبیین کنید که راه پیروزی حضور نیروهای انقلابی و جوان است.»

این هیاهوی جوانگرایی اما از نظر «امیر محبیان» تئوریسین اصولگرا سکوی پرش عده ای میان اصولگرایان است. محبیان در این زمینه گفته است: «ممکن است هر دو جریان به ویژه در جریان اصول گرا، شاهد این باشیم که افرادی جوانتر تلاش کنند سخنان رهبری درباره جوانگرایی را که سخنان درستی هم هست، به سکوی پرشی برای رسیدن خودشان به قدرت تبدیل کنند.»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=87716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰