تاریخ : پنجشنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024
4

جبهه پایداری و اخلال در وحدت اصولگرایان

  • کد خبر : 87714
  • 19 شهریور 1398 - 20:54
جبهه پایداری و اخلال در وحدت اصولگرایان

جمهوریت: اعلام غیرقانونی بودن فعالیت جبهه پایداری از سوی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، بار دیگر نام این جریان را در رسانه ها مورد توجه قرار داد. حمیدملانوری گفته بود: جبهه پایداری به لحاظ قانونی مجوز ندارد. فعالیت جبهه پایداری به اطلاع این کمیسیون نرسیده و از نظر ما فعالیتش غیر رسمی است. قانونی نبودن […]

جمهوریت: اعلام غیرقانونی بودن فعالیت جبهه پایداری از سوی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، بار دیگر نام این جریان را در رسانه ها مورد توجه قرار داد. حمیدملانوری گفته بود: جبهه پایداری به لحاظ قانونی مجوز ندارد. فعالیت جبهه پایداری به اطلاع این کمیسیون نرسیده و از نظر ما فعالیتش غیر رسمی است.

قانونی نبودن این تشکل اصولگرا اما از سوی سخنگوی جبهه پایداری تکذیب شد، «مجید متقی فر» در این زمینه گفت: «جبهه پایداری تمام ضوابطی را که خواسته شده بود رعایت کرده و فقط در تعدادی از شهرستان‌ها مجوز اخذ نشده است که در آنها هم متأسفانه فرماندارها مشکلاتی ایجاد کردند. جبهه پایداری در تهران و عموم شهرستان‌ها دارای مجوز است. اگر پایداری غیرقانونی است چه ‌طور مجوز فعالیت در اقصی نقاط ایران را دارد؟ بنابراین ادعای غیرقانونی بودن جبهه پایداری خلاف واقع است.»

اما پایداری ها در پرونده وحدت اصولگرایان هم اختلال ایجاد کرده اند طوری که «مرتضی طلایی» فعال سیاسی اصولگرا درباره آن ها گفته است: «پایداری‌ها همیشه قواعد بازی را برهم زده‌اند و حاضر نشده‌اند که برای اتحاد میان تمام اصولگرایان قدری ازخودگذشتگی به خرج دهند یا از بعضی مواضعشان کوتاه بیایند. متأسفانه آنها همواره دیگر اصولگرایان را تا دقیقه ۹۰ معطل می‌گذارند و در نهایت هم به وحدت رضا نمی‌دهند.»

«محمد رضا باهنر» رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه جبهه پایداری در شورای ائتلاف حضور ندارد؛ گفت: «آن‌ها به‌ شکل رسانه‌ای خطاب به شورای ائتلاف حرف می‌زنند که بهتر است این روش را کنار بگذارند و با دوستان شورای ائتلاف بنشینند و صحبت کنند.»

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=87714

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰