تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
12

قابلیت اطمینان در خودروهای جدید و کارکرده

  • کد خبر : 615
  • 12 تیر 1397 - 9:28
قابلیت اطمینان در خودروهای جدید و کارکرده

طبق مطالعه جدیدی که توسط کانسومر ریپورتز انجام شده یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مشتریان می‌خواهند خودروی جدید بخرند نگرانی‌ها درباره قابلیت اطمینان خودروهای کارکرده می‌باشد. اعتقاد خریداران به این جمله که “جدید بهتر است” به حدی قوی است که پاسخ‌دهندگان گفته‌اند مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان خودروهای کار کرده اهمیت بیشتری در مقایسه با […]

طبق مطالعه جدیدی که توسط کانسومر ریپورتز انجام شده یکی از اصلی‌ترین دلایلی که مشتریان می‌خواهند خودروی جدید بخرند نگرانی‌ها درباره قابلیت اطمینان خودروهای کارکرده می‌باشد.


اعتقاد خریداران به این جمله که “جدید بهتر است” به حدی قوی است که پاسخ‌دهندگان گفته‌اند مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان خودروهای کار کرده اهمیت بیشتری در مقایسه با فاکتورهایی همچون جدیدترین تکنولوژی‌ها و سیستم‌های ایمنی خودروهای جدید دارد. متأسفانه جدید همیشه بهتر نیست.


به عنوان مثال کانسومر ریپورتز از جگوار اف پیس و تسلا مدل X نام می‌برد که در زمان عرضه مشکلات زیادی داشته‌اند. اوضاع تسلا مدل X بدتر بوده و کانسومر ریپورتز آن را بدترین خودروی سال ۲۰۱۷ از نظر قابلیت اطمینان معرفی کرده است.


جدای از ترس درباره خراب شدن خودرو، ۵۱ درصد مصرف‌کنندگان گفته‌اند خواهان گارانتی خودروی جدید هستند. ۴۶ درصد پاسخ‌دهندگان گفته‌اند حوصله‌ی تعمیر و نگهداری یک خودروی کارکرده را نداشته و ۴۴ درصد دیگر نیز درباره هزینه‌های نگهداری خودرویی دست‌دوم نگران هستند.


این‌ها نتایج ارزشمندی هستند اما کانسومر ریپورتز می‌گوید شاید بهتر باشد خریداران نسخه قدیمی‌تر خودروی جدید را بخرند. آن‌ها از سوبارو ایمپرزا به عنوان یک مثال ویژه نام می‌برند. نسخه بازطراحی شده‌ی ۲۰۱۷ این خودرو دارای برخی اشکالات در سیستم اطلاعات سرگرمی بوده درحالی‌که مدل ۲۰۱۶ آن مشکلی ندارد.


مدیر تست‌های خودرویی کانسومر ریپورتز می‌گوید:

گفتن اینکه خرید خودروی جدید به معنی خلاصی از مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان است کاملاً اشتباه می‌باشد.

البته او ادامه می‌دهد:

با رتبه‌بندی بیش از نیم میلیون خودرو در نظرسنجی‌های کانسومر ریپورتز ما می‌توانیم به پیش‌بینی مشکلات خودروها کمک کنیم.

 

منبع: پدال

 

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰