تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
7

تصاویر لورفته از رنو کپچر ۲۰۱۹

  • کد خبر : 574
  • 11 تیر 1397 - 18:06
تصاویر لورفته از رنو کپچر ۲۰۱۹

چندی پیش شایعه شده بود که یکی از خودروهای خاص رنو به نام کپچر  کوپه قرار است وارد بازار شود و حالا تصاویر جدیدی از این خودرو زیر استتارهای سنگین لو رفت . این خودرو که همچنان در مرحله آماده سازی و آزمایش به سر می برد قرار است تا چند ماه آینده در نمایشگاه […]

چندی پیش شایعه شده بود که یکی از خودروهای خاص رنو به نام کپچر  کوپه قرار است وارد بازار شود و حالا تصاویر جدیدی از این خودرو زیر استتارهای سنگین لو رفت . این خودرو که همچنان در مرحله آماده سازی و آزمایش به سر می برد قرار است تا چند ماه آینده در نمایشگاه خودرو مسکو رونمایی شود.

مدل قبلی این خودرو که در بازار ایران نیز موجود است یکی از بهترین شاسی بلندهای رنو به شمار می اید که موفقیت خوبی نیز داشت با این حال به نظر می رسد مدل جدید و کوپه این خودرو نیز  بتواند در سگمنت جدید خود موفق باشد چرا که رقیب سرسختی نخواهد داشت. ب ام و X2 در این سگمنت هست که با توجه به قیمت بالایش نمی تواند رقیب خاصی باشد.
اولین تصاویر از رنو کپچر 2019
خبرهایی به گوش می رسد که رنو برای این خودرو برنامه های ویژه ای در نظر دارد چرا که قرار است در برخی بازارها با نام رنو کپچر کوپه و در برخی بازارها با نام داچیا داستر کوپه وارد شود. این بستگی به تصمیماتی دارد کارخانه پس از رونمایی از این خودرو می گیرد.
اولین تصاویر از رنو کپچر 2019
بعد از آنکه این خودرو در نمایشگاه روسیه به عنوان یک کانسپت حاضر شود برای ماه اکتبر به صورت رسمی رونمایی می شود تا وارد بازار گردد. این نشان می دهد که خودرو تنها منحصر به بازار روسیه نیست و می تواند یک خودرو با کلاس جهانی باشد.
منبع: خودروکار
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰