تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
3

مردم ایران، همان مردم چهل‌سال قبل هستند / تجدید بیعت ملت با ولایت فقیه در راهپیمایی۲۲ بهمن، دشمنان را کور می‌کند

  • کد خبر : 37058
  • 19 بهمن 1397 - 11:34

به گزارش جمهوریت ، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تأثیر آن بر دشمنان انقلاب اسلامی ایران گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید یاد امام (ره) و شهدای این مسیر را گرامی بداریم و با خود مرور کنیم […]

به گزارش جمهوریت ،

محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تأثیر آن بر دشمنان انقلاب اسلامی ایران گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید یاد امام (ره) و شهدای این مسیر را گرامی بداریم و با خود مرور کنیم که چه زحماتی برای ایران اسلامی کشیده شده است. 

وی افزود: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی حق بر باطل و غلبه جنود عقل بر جنود شیطان است. ضمن اینکه در این روز حق باوران بر شیطان پرستان غلبه پیدا کردند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۲۲ بهمن باعث عزت، عظمت، سرافرازی، سربلندی‌، پایداری، جلال و شکوه ملت ایران شد ضمن اینکه این روز در تاریخ ایران چون ستاره‌ای درخشان می‌درخشد و باید در تاریخ مرور کنیم که چگونه این ملت قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وابسته بود.

وی گفت: ملت ما باید به ۲۲ بهمن افتخار کرده و بداند که در این روز حاکمیت ارزش‌ها، حاکمیت اسلام، حاکمیت ایمان بر کفر پیروز شد. 

قمی با تاکید بر اینکه باید روز ۲۲ بهمن همواره در تاریخ زنده نگه داشته شود گفت: باید همواره با خود یادآوری کنیم که در دوران طاغوت چه بودیم و بعد از آن و در دوران جمهوری اسلامی ایران چه مسیرهایی را پیمودیم و به چه پیشرفت‌هایی رسیدیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: نباید زحماتی که برای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کشیده شده است را فراموش کنیم.

وی از مردم ایران خواست با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و یاد و خاطره مبارزات مردم ایران پیش از ۲۲ بهمن علیه رژیم پهلوی و خاندان طاغوتی و حکومت شاهنشاهی را مرور کرده و بدانیم که با چه آرمان‌ها و ارزش‌هایی این انقلاب به پیروزی رسیده است.  

قمی افزود: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی ایران، شیاطین و استکبار جهانی و ایادی آنها مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی و اذنابش، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند در حالی که نمی‌دانند که ملت ایران قوی‌تر و مستحکم‌تر از قبل با اتحاد و انسجام بیشتر پای نظام ایستاده و به دنبال ترقی و پیشرفت در تمامی مدارج هستند.

نماینده مردم پاکدشت اظهار داشت: حضور جدی و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند به دشمنان ثابت کند که آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چرا که مردم ایران، همان مردم چهل‌سال قبل هستند که تجربه ۴۰ ساله آنها این انقلاب را همچنان زنده و پویا نگه داشته و با عبور از همه گذرگاه‌های سخت تاریخ همچنان پوزه استکبار جهانی و اذنابش را به خاک مالیده و خواهند مالید و دشمنان انقلاب اسلامی حتما خوار و ذلیل خواهند شد.

وی با اشاره به پیش بینی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر اینکه این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است و ان شاءالله این امر تحقق پیدا خواهد کرد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله متصل خواهد شد.

قمی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن یادآوری خاطره، عزت و غرور مردم در آن روز، یاد امام و شهدا را یادآوری کرده و تجدید بیعت مجددی با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است ضمن اینکه با این کارها دشمنان کور خواهند شد. 

وی با بیان اینکه پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن برای داخل و خارج از کشور آن است که مردم ایران با هیچ کس جز اسلام و قرآن سر سازش نداشته و ندارد و تمام دشمنان اسلام نظیر آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها را کف روی آب می‌داند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که مردم ایران اسلامی همچنان در صحنه بوده و تا نابودی دشمنان انقلاب اسلامی دست از مبارزه بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/ 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=37058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰