تاریخ : دوشنبه, ۱۹ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 9 September , 2024
1

قیمت آیفون ۱۶ قبل از رونمایی لو رفت

  • کد خبر : 247111
  • 19 شهریور 1403 - 12:59
قیمت آیفون ۱۶ قبل از رونمایی لو رفت
مارک گرمن، افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، با انتشار پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس ادعا کرد که قیمت آیفون ۱۶ پرو در کانفیگ پایه از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود. این قیمت پایه را نخستین بار هنگام رونمایی آیفون ۱۰ در سال ۲۰۱۷ دیده بودیم.

جمهوریت-ادعای گرمن با گزارش دیگری که هفته‌ی گذشته منتشر شده بود، تناقض دارد. در آن زمان گفته شد قیمت آیفون ۱۶ پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۱٬۰۹۹ دلار شروع خواهد شد. اپل سال گذشته استراتژی مشابهی برای آیفون ۱۵ پرو مکس در پیش گرفت و با حذف کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی، مدل پایه را با قیمت ۱٬۱۹۹ دلار در دسترس قرار داد؛ اما ظاهراً امسال خبری از افزایش قیمت آیفون و تغییر فضای ذخیره‌سازی کانفیگ پایه نیست.

باریک‌شدن حاشیه‌ی نمایشگر آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس «چشمگیر» خواهد بود و احتمالاً تمامی گوشی‌های جدید اپل در زمینه‌ی شارژدهی پیشرفت بزرگی تجربه می‌کنند.

ظاهراً اپل امشب توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی و پردازنده‌ی جدید A18 خواهد داشت. به‌علاوه گفته شده است که هر چهار گوشی سری آیفون ۱۶ به دکمه‌ی جدیدی با نام Capture Button مجهز می‌شوند و این دکمه صرفاً محدود به مدل‌های پرو و پرو مکس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=247111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰