تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

بورس سبز پوش شد / حقیقی ها بیشتر از حقوقی ها خریدند

  • کد خبر : 234123
  • 27 فروردین 1403 - 16:27
بورس سبز پوش شد / حقیقی ها بیشتر از حقوقی ها خریدند
در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۳۵۵ میلیارد تومان را نشان داد، در حالی شاخص کل بورس در روز گذشته ۰.۵۱ درصد کاهش یافته بود، امروز شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم و 123 میلیارد و 634 میلیون تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

جمهوریت-بازار سرمایه امروز ، ۲۶ فروردین ماه، در بیشتر نمادها رنگ سبز را به خود دید و شاخص کل بازار با رشد ۰٫۴۴درصدی رقم ۲۲۰۶۴۰۰ را ثبت کرد. شاخص کل هم وزن نیز با ۲۴۱۵ واحد رشد، رقم ۷۲۵ هزار و ۹۵۴ واحدی را ثبت کرد. امروز صف خرید حقیقی ها بیشتر از حقوقی ها بود و شاخص کل کانال دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را پس گرفت.

 در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳,۳۵۵ میلیارد تومان را نشان داد، در حالی شاخص کل بورس در روز گذشته ۰.۵۱ درصد کاهش یافته بود، امروز شاهد ورود پول حقیقی  به بازار بودیم و ۱۲۳ میلیارد و ۶۳۴ میلیون تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

نماد‌های فملی، فارس، فولاد، وبملت، وامید، نوری و شستا نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نماد‌های ذوب، فاذر، شستا، فملی، فولاد، وبصادر و ثفارس پر تراکنش‌های بازار بودند.

امروز با وجود دامنه نوسان یک درصدی نمادها، بازار رشد چشمگیری را تجربه نکرد، اما کاهش دامنه یک درصدی فردا به پایان می رسد و از چهارشنبه دامنه معاملات به ۷درصد افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=234123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰