تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2
امام جمعه بجنورد:

اسرائیل از ترس انتقام ایران، پناهگاه‌هایش را آماده کرده

  • کد خبر : 233575
  • 22 فروردین 1403 - 17:42
اسرائیل از ترس انتقام ایران، پناهگاه‌هایش را آماده کرده
رضا نوری نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تنبیه و مجازات رژیم خبیث اسرائیل «قطعی» است و این رژیم از ترس انتقام مردم ایران در وحشت سراسری قرار گرفته است.

جمهوریت –نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تنبیه و مجازات رژیم خبیث اسرائیل «قطعی» است و این رژیم از ترس انتقام مردم ایران در وحشت سراسری قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران، پناهگاه‌هایش را آماده کرده و از تحلیل‌های مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران در وحشت سراسری قرار گرفته است.

وی افزود: خون‌های ریخته شده توسط این رژیم جنایتکار خائن و خبیث وبال گردن آن خواهد شد و با نابودی آن امنیت امت اسلام تکمیل می‌شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: منشا بسیاری از جنگ‌ها و اختلافات موجود در منطقه به دلیل وجود این رژیم منحوس است که با نابودی آن، این اختلافات و جنگ‌ها نیز به اتمام می‌رسد.

نوری در ادامه تصریح کرد: خون شهدای اسلام به ویژه شهدای اخیر، خون همرزمان آن‌ها را به جوش آورده است و نابودی رژیم صهیونسیتی را به دنبال دارد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به ضرورت تکمیل پروژه‌های نهضت ملی اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه‌ها با نام پروژه ۱۱۲۵ واحدی برکت در بجنورد دچار مشکلاتی شده و سبب کند شدن کار و توقف آن شده است.

وی تصریح کرد: مردم مطالبه دارند که مشکلات این پروژه برطرف و فعالیت آن بلافاصله شروع شود.

نوری افزود: مسئولان نیز پیگیر حل مشکلات مردم در این خصوص هستند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده و مطالبه مردم این است که همه دست به دست هم دهند و با وحدت و همدلی این پروژه را به اتمام برسانند.

 

بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=233575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰