تاریخ : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 17 June , 2024
4

روند ساماندهی، چیدمان و نگهداری کالاها و آمار تعیین تکلیف پرونده ها

  • کد خبر : 229757
  • 01 اسفند 1402 - 20:39
روند ساماندهی، چیدمان و نگهداری کالاها و آمار تعیین تکلیف پرونده ها
عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور از اداره کل اموال تملیکی مرکزی بازدید و از ساماندهی، چیدمان و نگهداری کالاها و رشد تعیین تکلیف پرونده ها ابراز رضایت کرد.

جمهوریت –عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور از اداره کل اموال تملیکی مرکزی بازدید و از ساماندهی، چیدمان و نگهداری کالاها و رشد تعیین تکلیف پرونده ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل اموال تملیکی استان مرکزی، حجت قاسمی عضو هیات عالی نظارت و نماینده دیوان محاسبات کشور در سازمان اموال تملیکی از اداره کل اموال تملیکی مرکزی بازدید و از ساماندهی، چیدمان و نگهداری کالاها و رشد تعیین تکلیف پرونده ها ابراز رضایت کرد.

در این دیدار قاسمی ضمن بازدید از انبارهای اداره کل اموال تملیکی مرکزی در جریان روند ساماندهی، چیدمان و نگهداری کالاها و آمار تعیین تکلیف پرونده ها قرار گرفت.

مهدی قربانی مدیرکل اموال تملیکی مرکزی نیز با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در طی سال جاری از روند روبه رشد تعیین تکلیف پرونده ها، تملک انبار جدید و مبالغ فروش اداره کل مرکزی، فعالیت های انجام شده را ثمره کار جهادی و تلاش شبانه روزی کارکنان خواند و بیان داشت: در صورت برطرف شدن برخی کاستی ها شاهد رشد عملکرد دو برابری نسبت به سال قبل خواهیم بود.

در پایان قاسمی عملکرد اداره کل اموال تملیکی مرکزی را در اکثر حوزه ها مناسب ارزیابی و از کارکنان این اداره کل تشکر کرد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=229757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰