تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024
1
جوکار با اشاره به انهدام مقرهای جاسوسی از سوی سپاه:

عملیات سپاه، اقتدار امنیتی کشور را نشان داد

  • کد خبر : 226098
  • 26 دی 1402 - 17:41
عملیات سپاه، اقتدار امنیتی کشور را نشان داد
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام شب گذشته سپاه پاسدران علیه جریانات متجاوز و تروریستی نشان داد که امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران مهمترین دغدغه و اولویت نیروهای مسلح ماست.

جمهوریت –رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام شب گذشته سپاه پاسدران علیه جریانات متجاوز و تروریستی نشان داد که امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران مهمترین دغدغه و اولویت نیروهای مسلح ماست.

محمدصالح جوکار ، با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه متجاوزان به امنیت کشور، بیان کرد: نکته اولی که این عملیات دارد، اقتدار اطلاعاتی و امنیتی کشور ماست که دقیقا حرکت های تروریستی را در اطراف مرزهای خود رصد کرده و به آنها پاسخ می دهد. این اشراف اطلاعاتی که نیروهای مسلح ما دارند، خودش یک برتری و اقتداری را به کشور ما می بخشد. دیدیم که این مراکز به طور دقیق شناسایی شد و مورد هدف قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از دشمنان کار جاسوسی انجام داده و دست به اقدامات خرابکارانه می‌زنند اما فکر می‌کنند که رصد نمی‌شوند. اقدام شب گذشته سپاه پاسدران در وهله اول نشان داد که امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی ایران مهم ترین دغدغه و اولویت نیروهای مسلح ما است.

نماینده مردم  یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته دومی که این عملیات داشت، این بود که هشداری به دشمنان داده شد و به نوعی انتقام خون شهدا بود البته این به منزله اتمام کار نیست بلکه تازه نقطه شروع کار است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=226098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰