تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

۲.۷ میلیون ایرانی زیر چتر بیمه روستایی و عشایری

  • کد خبر : 225833
  • 23 دی 1402 - 13:11
۲.۷ میلیون ایرانی زیر چتر بیمه روستایی و عشایری
هم اکنون دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در  عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند / حدود ۹ میلیون نفر در کشور واجد شرایط زیر پوشش بیمه رفتن هستند.

جمهوریت – مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از عضویت  ۲.۷ میلیون ایرانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور خبر داد.

بیت الله برقراری، امروز (۲۱ دی) در جمع خبرنگاران در کرمانشاه با بیان اینکه گسترش چتر بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را در برنامه داریم، گفت: در تلاش برای جذب حداکثری کشاورزان، روستائیان و عشایر  هستیم و می خواهیم ضریب پوشش بیمه ای این قشر مولد را بالا ببریم.

برقراری ماموریت اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر را گسترش عدالت اجتماعی عنوان کرد ‌ و افزود: بیمه یکی از ارکان توسعه کشور به شمار می رود و امیدواریم با زیر پوشش بیمه رفتن کشاورزان، روستائیان و عشایر  شاهد تحقق بیشتر عدالت اجتماعی باشیم.

وی از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به عنوان یک صندوق جوان و پویا یاد کرد و گفت: در تلاشیم این صندوق را به عنوان برترین صندوق بیمه ای کشور مطرح کنیم.

وی با اشاره به مثبت بودن تراز صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، گفت: تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی برای مثبت ماندن تراز بیمه ای صندوق،  پویایی آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در  عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند، گفت: حدود ۹ میلیون نفر در کشور واجد شرایط زیر پوشش بیمه رفتن هستند.

وی با بیان اینکه در طول دو سال اخیر حدود ۷۰۰ هزار بیمه شده جدید به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اضافه شده اند، گفت: این میزان جذب معادل ۵۶ درصد جذب افراد در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.

وی در ادامه اشاره ای هم به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح بیمه تکمیلی برای اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در سه استان همدان، آذربایجان شرفی و اصفهان داشت و گفت: برنامه ریزی کرده ایم در سال ۱۴۰۳ همه مستمری بگیران صندوق را زیر پوشش بیمه تکمیلی ببریم.

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=225833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰