تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2
امام جمعه اراک :

کشورهای اسلامی باید رابطه با اسرائیل را قطع و این رژیم را تحریم کنند

  • کد خبر : 225770
  • 22 دی 1402 - 19:19
کشورهای اسلامی باید رابطه با اسرائیل را قطع و این رژیم را تحریم کنند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم یمن ۸ سال زیر بمباران بودند و دوباره دیشب جنایتکاران ۱۰۰ موشک به آنها شلیک کردند.
جمهوریت-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم یمن ۸ سال زیر بمباران بودند و دوباره دیشب جنایتکاران ۱۰۰ موشک به آنها شلیک کردند. حرف مردم یمن این است که بمباران در غزه متوقف و آتش بس انجام شود.

خطیب جمعه اراک گفت: کشورهای اسلامی باید رابطه با اسرائیل را قطع و این رژیم را تحریم کنند و به معنای واقعی، ملت مظلوم فلسطین را حمایت کنند.
 آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۲۲ دی ماه در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: بانوان در اسلام و جمهوری اسلامی جایگاه باعظمتی دارند. از منظر قرآن کریم همه انسان‌ها با یکدیگر برابرند.
وی با بیان اینکه زن و مرد در نزد خداوند از حقیقتی واحد برخوردارند افزود: فقط در اسلام و قرآن است که تا این حد به بانوان، ارزش داده شده است.
نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی تصریح کرد: دنیای غرب، زنان تروریست و بی بند و بار تربیت می‌کند ولی دنیای اسلام زنانی شجاع و باعفت و حیا تربیت می‌کند.
امام جمعه اراک با اشاره به آغاز ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) گفت: باید مناسبت‌های باعظمت ماه رجب را قدر بدانیم و برای پیروزی اسلام و مقاومت دعا کنیم. دعا، کلید گنج دنیا و آخرت و سلاح مومنان است.
وی با اشاره به انتخابات سال جاری اظهار کرد: از همین الان باید برای انتخابات آماده شویم تا شایسته‌ترین افراد را به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بفرستیم.
دری نجف آبادی اضافه کرد: حضور و اجتماع باعظمت مردم در پای صندوق‌های رای بسیار مهم است. نامزدها نیز از توهین و تحقیر دیگر نامزدها پرهیز کنند و فقط به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.
وی با اشاره به حوادث غزه و یمن گفت: آفریقای جنوبی که کشوری غیر اسلامی است در دادگاه لاهه شکایتی علیه اسرائیل کرده است که بسیار ارزشمند است. امیدواریم با رای دادگاه لاهه، جنایات و نسل کشی در غزه قطع شود. تمام دنیا باید اسرائیل جنایتکار را تحریم کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: مردم یمن ۸ سال زیر بمباران بودند و دوباره دیشب جنایتکاران ۱۰۰ موشک به آنها شلیک کردند. حرف مردم یمن این است که بمباران در غزه متوقف و آتش بس انجام شود.
وی تصریح کرد: آمریکایی ها با جنایات خود ماهیت غرب را برای تمام جهان آشکار کردند. در تمام دنیا و حتی در کلیساها می‌گویند که آتش بس کنید اما بایدن گوش نمی‌دهد.
امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ما باید در جبهه حق مجاهدت کنیم و با جنایتکاران مقابله کنیم گفت: کشورهای اسلامی باید رابطه با اسرائیل را قطع و آنها را تحریم کنند و به معنای واقعی، ملت مظلوم فلسطین را حمایت کنند.
وی  با بیان اینکه خداوند وعده کمک به جبهه حق را داده است افزود: ۲ میلیارد مسلمان در دنیا وجود دارد و با قدرت خود می‌توانند جنایتکاران را شکست دهند. اگر کشورهای مسلمان هیچ بشکه نفتی به غرب نفرستند، آنها ظرف چند وقت نابود خواهند شد.
دری نجف آبادی با بیان اینکه غربی‌ها در جنگ‌های جهانی میلیون‌ها انسان را در جهان کشتند تصریح کرد: آنها ممکن است دوباره جنگ جهانی را شروع کنند و ما باید این موضوع را پیش‌بینی کنیم.
امام جمعه اراک اظهار کرد: چند روز قبل در مصلی اراک جشن تکلیف بزرگی با حضور ۲۵۰۰ نفر برگزار شد که کار بسیار با ارزشی بود. امیدواریم استان مرکزی در برنامه‌های اقامه نماز موفق باشد و گام‌های بلند و ارزشمندی در این راستا برداریم.
وی با اشاره به سالروز شهدای قیام مردم قم و عملیات کربلای ۵ افزود: در آن عملیات حدود ۵۰۰ شهید دادیم و یاد تمامی شهدای کرمان و غزه و یمن و لبنان را گرامی می‌داریم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: از همت سپاه، انصارالله و حزب الله در یمن و سوریه و لبنان تشکر می‌کنیم. این مقاومت بسیار با ارزش است و شهدای مقاومت در پیشگاه خداوند دارای مقام بلندی خواهند بود.
امام جمعه اراک با بیان اینکه به برکت خون هر شهیدی ده‌ها انسان مجاهد دیگر برای دفاع از اسلام تربیت می‌شوند گفت: هدف ما از پیگیری این راه، آزادی منطقه از دست جنایتکاران، حاکمیت اسلام و فراهم کردن مقدمات لازم برای ظهور است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=225770

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰