تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0
اختصاصی جمهوریت :

درگیری لفظی پورابراهیمی با فرزین در نشست مجلس و دولت

  • کد خبر : 221611
  • 14 آذر 1402 - 14:29
درگیری لفظی پورابراهیمی با فرزین در نشست مجلس و دولت
نشست مشترک امروز مجلس و دولت با جنجال بحث و درگیری لفظی بین پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و فرزین رئیس بانک مرکزی همراه بود.

جمهوریتبه گزارش جمهوریت، صبح امروز نشست مشترک مجلس و دولت به مناسبت هفته مجلس تشکیل شد؛ در خلال برگزاری این نشست پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران، محمدرضا فرزین رئیس بانک مرکزی به ارائه گزارشی از عملکرد این بانک و آمار و اطلاعاتی پرداخت.

در زمان ارائه گزارش، پورابراهیمی با فریادهایی از گزارش فرزین انتقاد کرد و حتی آن را نادرست خواند. اعتراض هایی که حتی پای تریبون مجلس هم کشیده شد و فرزین در واکنش تلویحا از پورابراهیمی خواست که به صندلی خود برگردد. 

همین واکنش با اعتراض شدید پورابراهیم مواجه شد. در نهایت با وساطت تعدادی از نمایندگان مجلس و اعضای هیات رییسه برای دعوت پورابراهیمی به آرامش، فضای جلسه آرام شد.

ظاهرا انتقادات و واکنش پورابراهیمی به جلسه روز گذشته کمیسیون اقتصادی بر می گردد که علی رغم دعوت کمیسیون از فرزین برای رسیدگی به لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی ایران و دولت کره جنوبی، رئیس بانک مرکزی بدون اطلاع قبلی در جلسه حاضر نشده است.

در واکنش به این اتفاق روز گذشته پورابراهیمی گفت که کمیسیون اقتصادی انتقاد شدید نسبت به نحوه رفتار غیر مسئولانه رئیس کل بانک مرکزی را در نامه ای به رهبری و رئیس جمهور و رئیس مجلس منعکس می کند و موضوع را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=221611

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰