تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2

علیرضابیگی: ماجرای شاسی‌بلندها عامل ردصلاحیتم بود

  • کد خبر : 219027
  • 20 آبان 1402 - 20:08
علیرضابیگی: ماجرای شاسی‌بلندها عامل ردصلاحیتم بود
علیرضابیگی : مجلس آینده باید واجد مختصاتی باشد که بتواند منویات یک جماعتی را برآورده کند.
جمهوریت-علیرضابیگی : مجلس آینده باید واجد مختصاتی باشد که بتواند منویات یک جماعتی را برآورده کند. شما در مجلس دوره یازدهم شاهد بودید که پروژه‌هایی در حال انجام بود و تعدادی هرچند اندک در مقابل این موضوع مقاومت و مخالفت کردند.

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در باره رد صلاحیت خود به هم میهن گفت:  از فرمانداری با من تماس گرفتند و اعلام کردند که به واسطه محکومیت درباره خودروهای شاسی‌بلندهای مجلس ردصلاحیت شده‌ام. آنها خواستند که من یا نماینده‌ قانونی‌ام به فرمانداری مراجعه و نامه ردصلاحیت‌ خود را دریافت کنیم.

وی درباره این پرسش که آیا رد صلاحیت ها در راستای خالص‌سازی است گفت: باید مطالعه دقیق‌تری روی نیت‌ها و انگیزه‌های فکری که این شرایط را به وجود آورده است، انجام شود. به نظر می‌رسد این اقدامات برای شکل دادن مجلس آینده است.

مجلس آینده باید واجد مختصاتی باشد که بتواند منویات یک جماعتی را برآورده کند. شما در مجلس دوره یازدهم شاهد بودید که پروژه‌هایی در حال انجام بود و تعدادی هرچند اندک در مقابل این موضوع مقاومت و مخالفت کردند.

«مثلاً طرح «صیانت از کاربران فضای مجازی»، «طرح حجاب و عفاف»، «شفافیت» و… از جمله این پروژه‌هاست.

اتفاقی که رخ می‌دهد حکایت از نوع نگرش کسانی است که امروز ظاهراً مجلس را در اختیار داشته و برای آینده پارلمان کشور تصمیم می‌گیرند.»

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=219027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰