تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
3
رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس:

رئیس قوه قضائیه موافقت خود را با مصوبه عفاف و حجاب اعلام کرده

  • کد خبر : 212481
  • 06 مهر 1402 - 19:31
رئیس قوه قضائیه موافقت خود را با مصوبه عفاف و حجاب اعلام کرده
موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس درباره این‌که لایحه عفاف و حجاب قضایی است و در مجلس موارد دیگری به لایحه ابتدایی اضافه شد، آیا رئیس قوه قضائیه هم باید نظر خود را در مورد این لایحه عنوان کند، عنوان کرد: ایشان فقط اعلام موافقت می‌کنند که اعلام موافقت هم کرده‌اند و نیازی نیست به تصویب ایشان برسد.

جمهوریت-موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس درباره این‌که لایحه عفاف و حجاب قضایی است و در مجلس موارد دیگری به لایحه ابتدایی اضافه شد، آیا رئیس قوه قضائیه هم باید نظر خود را در مورد این لایحه عنوان کند، عنوان کرد: ایشان فقط اعلام موافقت می‌کنند که اعلام موافقت هم کرده‌اند و نیازی نیست به تصویب ایشان برسد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی با اشاره به موافقت رئیس قوه قضائیه با مصوبه عفاف و حجاب گفت: باتوجه به این‌که میزان بازدارندگی لایحه بالا است، ظرف یک الی سه ماه کاهش بسیار زیاد پرونده را خواهیم داشت و فکر می‌کنم جای نگرانی وجود ندارد.

موسی غضنفرآبادی ، درباره این‌که بیان می‌شود لایحه عفاف و حجاب که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید در زمان اجرایی شدن باعث ازدیاد پرونده در محاکم قضایی خواهد شد، گفت: در ماه‌های اول ممکن است یک تعدادی پرونده داشته باشند که دستگاه قضایی باید نسبت به رسیدگی به این پرونده‌ها، تدبیر و اقداماتی را انجام دهد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=212481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰