تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

کرباسچی: اصلاح طلبان انتخابات را تحریم نکرده اند

  • کد خبر : 208978
  • 13 شهریور 1402 - 11:22
کرباسچی: اصلاح طلبان انتخابات را تحریم نکرده اند
بی اطلاعی کرباسچی از برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان در اسفند 1402 /اصلاح طلبان انتخابات را تحریم نکرده اند

جمهوریت – غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی درباره تصمیم نهایی اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم به منبیان گفت: بنده اطلاع ندارم که در نهایت اصلاح‌طلبان با لیست مشترک در انتخابات حضور پیدا می‌کنند یا خیر .

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اینکه بسیاری بر این باور هستند که بیانیه اخیر جبهه اصلاحات و رفتارهای آنها حکایت از تحریم انتخابات توسط این جریان دارد، خاطرنشان کرد: اصلاح‌ طلبان انتخابات را تحریم نکردند چراکه اگر می‌خواستند انتخابات را تحریم کنند در بیانیه خود اعلام می‌کردند که در انتخابات اعلام داوطلبی نکنید. بنابراین استنباط بنده این است که اصلاح‌طلبان به دنبال تحریم انتخابات نیستند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی درباره تصمیم نهایی اصلاح‌طلبان برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم گفت: بنده اطلاع ندارم که در نهایت اصلاح‌طلبان با لیست مشترک در انتخابات حضور پیدا می‌کنند یا خیر چراکه عضو جبهه اصلاحات نیستم و از طرفی نمی‌دانم در نهایت اصلاح‌ طلبان به کسانی که از شهرستان‌ها در انتخابات اعلام داوطلبی کردند می‌گویند بمانید یا خیر.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=208978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰