تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
6

مدیرعامل تپسی هک این سامانه را تایید کرد

  • کد خبر : 208754
  • 11 شهریور 1402 - 20:13
مدیرعامل تپسی هک این سامانه را تایید کرد
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی خبر داده که هکرها به بخشی از اطلاعات کاربران تپسی دسترسی پیدا کرده‌اند.

جمهوریت-میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی خبر داده که هکرها به بخشی از اطلاعات کاربران تپسی دسترسی پیدا کرده‌اند.

به گزارش برنا، برخی از هکرها در چند روز اخیر به دنبال اخاذی از تپسی بوده‌اند اما از آن جایی که موفق به انجام این کار نشدند و عوامل تپسی از انجام این کار خودداری کردند در نتیجه هکرها دست به هک کردن و به دست آوردن برخی از اطلاعات کاربران تپسی زدند اما مدیر عامل تپسی اعلام کرده است که هنوز مشخص نیست هکرها به چه بخش‌ها و چه اطلاعاتی از کاربران دسترسی پیدا کرده‌اند؛ اما بدیهی است که در چند روز آینده شاهد انتشار این اطلاعات از سوی هکرها باشیم.

میلاد منشی پور، مدیر عامل تپسی، در صفحه شبکه اجتماعی خود در این باره نوشت:

«۱٫ طی روزهای گذشته، متوجه دسترسی غیرمجاز به زیرساخت شرکت تپسی و برداشت بخشی از اطلاعات شدیم. به محض کشف این موضوع، ضمن ثبت شکایت پلیس را در جریان قرار دادیم و راه دسترسی آن‌ها را بستیم.

۲٫ مطابق ایمیل‌هایی که از گروه مهاجم دریافت کرده‌ایم، قصد آن‌ها از این کار اخاذی بوده و برای عدم نشر اطلاعات درخواست پول کرده‌اند. ما تصمیم گرفتیم که به این خواسته تن ندهیم، چرا که در مذاکره با آن‌ها متوجه شدیم که نه تنها ضمانتی برای عدم نشر اطلاعات و سو استفاده‌های آتی وجود ندارد/

۳٫ بلکه تشویقی برای ادامه ی اقدام در مورد سایر شرکت‌ها نیز خواهد بود. در ادامه تلاش ما کمک به پلیس برای شناسایی گروه مهاجم و جلوگیری از فروش اطلاعات است.

در انتهای بابت این اتفاق متاسفم، مسئولیت آن را می‌پذیرم و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهم داد. متعاقبا گزارش این بررسی را اعلام خواهم  کرد».

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=208754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰