تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3

فصیحی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا دوم شد

  • کد خبر : 199756
  • 23 تیر 1402 - 17:32
فصیحی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا دوم شد
در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا فرزانه فصیحی دوم شد و مدال نقره را از آن خود کند.

جمهوریت-در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا فرزانه فصیحی دوم شد و مدال نقره را از آن خود کند.

به گزارش شبکه شرق، در جریان برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا، فرزانه فصیحی دونده دو‌های سرعت تیم ملی دوومیدانی ایران موفق شد در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گیرد و مدال نقره را از آن خود کند.

بر همین اساس فصیحی موفق شد با ثبت زمان ۱۱.۳۹ ثانیه در جایگاه دوم قرار گیرد و دومین مدال تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را کسب نماید.

حمیده اسماعیل نژاد، دیگر نماینده کشورمان در این رقابت با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۶ ثانیه در جایگاه چهارم قرار گرفت از رسیدن به مدال این مسابقات بازماند.

گفتنی است، در این رقابت ورزشکار سنگاپوری با ثبت زمان ۱۱.۲۰ ثانیه قهرمان شد و دونده کشور چین نیز با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۰ ثانیه سوم شد.

*بخش مردان

همچنین حسن تفتیان موفق شد با ثبت زمان.۱۰.۲۳ ثانیه در جایگاه سوم قرار گیرد و سومین مدال تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را کسب نماید.

گفتنی است، در این رقابت دونده ژاپنی با ثبت زمان ۱۰.۰۲ قهرمان شد و دونده کشور عربستان نیز با ثبت حد نصاب ۱۰.۱۹ ثانیه نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=199756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰