تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
4

توضیح وزارت خارجه در مورد ورود گردشگران ایرانی به مصر

  • کد خبر : 197459
  • 12 تیر 1402 - 12:55
توضیح وزارت خارجه در مورد ورود گردشگران ایرانی به مصر

جمهوریت- کنعانی درباره ورود گردشگران ایرانی به مصر هم و عادی سازی روابط ایران و مصر که سؤال یکی از خبرنگاران بود اظهار داشت: هیچ موضع رسمی در ارتباط با نکته‌ای که اشاره کردید دریافت نکردیم. اظهاراتی که مطرح شده هنوز از سوی مراجع رسمی و ذیربط مصر راستی آزمایی نشده است. در ارتباط با روابط […]

جمهوریت- کنعانی درباره ورود گردشگران ایرانی به مصر هم و عادی سازی روابط ایران و مصر که سؤال یکی از خبرنگاران بود اظهار داشت: هیچ موضع رسمی در ارتباط با نکته‌ای که اشاره کردید دریافت نکردیم. اظهاراتی که مطرح شده هنوز از سوی مراجع رسمی و ذیربط مصر راستی آزمایی نشده است. در ارتباط با روابط مصر موضع و دیدگاه روشن خود را بارها اعلام کردیم.

 

سخنگوی وزارت خارجه افزود: ایران در پاسخ به هرگونه اقدام مثبتی که از سوی دولت و مقامات مصر در ارتباط با روابط با ایران صورت بگیرد حتما پاسخ متقابل و متناسب خواهد داد و از هرگونه تحول مثبت استقبال خواهد کرد. اینکه اخباری در این زمینه منتشر شده هنوز از سوی مراجع ذیربط راستی آزمایی نشده و گزارش رسمی در ارتباط با چنین گفت‌وگوهایی دریافت نکردیم و الان از اظهارنظر در این زمینه اجتناب می‌کنم.

کنعانی گفت: گسترش روابط با کشورهای همسایه و اسلامی در منطقه در اولویت سیاست خارجی دولت قرار دارد و در این زمینه از هرگونه تحول و رویکرد مثبت دولت‌های همسایه و اسلامی استقبال می‌کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=197459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰