تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
2

واکنش ارتش به «قرآن‌سوزی» در سوئد

  • کد خبر : 196937
  • 11 تیر 1402 - 8:44
واکنش ارتش به «قرآن‌سوزی» در سوئد
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‏‌کند.

جمهوریت –به نقل از ارتش، متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به قرآن کریم به این شرح است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم. «إِنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا بِالذِّکْرِ لَمَّا جاءَهُمْ وَ إِنَّهُ لَکِتابٌ عَزِیزٌ «۴۱» سوره مبارکه فصلت.«البتّه کسانی که به قرآن چون به سراغشان آمد کفر ورزیدند (به کیفر خود می‌رسند) در حالی که قرآن کتابی نفوذناپذیر است.»

 

اقدام دین‎‌ ‏ستیزانه و هنجارشکنانه دشمنان  اسلام بیانگر دو واقعیت گسترش روزافزون دین اسلام  و استیصال دشمنان در مقابل این نور جاودان است. اقدام غیرانسانی سوئد با وجود برخی حمایت جنایتکاران جهانی، مورد تأیید هیچ  انسان آزاده و هیچکدام از جوامع  و کشورهای منادی  و حامی صلح و اتحاد و امنیت جهانی نیست.

 

ارتش انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی ایران، اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌شدت محکوم و اعلام می‌کند که نور قرآن هیچ‌گاه در دل‏‌های بشری کم نشده و اقدامات مذبوحانه که با چراغ سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی  ایجاد نخواهد کرد، بلکه  زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‏‌کند تا جایی که امروز نه تنها  اعتراض مسلمانانِ نقاط مختلف جهان در محکومیت اقدام مذکور  را به دنبال داشته  بلکه مخالفت پیروان ادیان محترم الهی در توهین به مقدس‎ترین مقدسات مسلمانان را شاهد هستیم.

امید است  ملل آزاده جهان  با  اطلاع و اشراف به نیت سوء دشمنان در جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان به آخرین معجزه تاریخ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت  توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.»

 

 

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=196937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰