تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
4

اطلاعیه دانشگاه علامه‌ درباره حمله به یک دانشجو

  • کد خبر : 196175
  • 07 تیر 1402 - 9:43
اطلاعیه دانشگاه علامه‌ درباره حمله به یک دانشجو
به دنبال انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی درباره برخورد فیزیکی یک نگهبان دانشگاه علامه، با یک دانشجو اطلاعیه صادر کرد.

جمهوریت – در این اطلاعیه آمده است: این اتفاق ناخوشایند است … دانشگاه بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

روابط‌ عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در راستای انتشار ویدئویی از دانشکدۀ مدیریت و حسابداری این دانشگاه در تاریخ ۵ تیرماه ۱۴۰۲ در خصوص اتفاق رخ داده حین برگزاری امتحانات، اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر می‌کند:

هم‌اکنون امتحانات پایان ترم در تمام دانشکده‌های دانشگاه در جوّی آرام در حال برگزاری است. بدیهی است، بخشی از جوّ آرام امتحانات ناشی از حضور همه‌جانبۀ استادان، دانشجویان و مسئولان دانشگاه است و در این راستا یکی از وظایف انتظامات دانشگاه، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حوزه‌های امتحانی است.

 

بر این اساس در روز دوشنبه، پنجم تیرماه تعداد معدودی از دانشجویان دانشکدۀ مدیریت و حسابداری دانشگاه پیش از شروع امتحان، قصد ورود به فضای برگزاری امتحان را داشته‌اند که انتظامات آن دانشکده طبق وظیفۀ خود و در جهت برقراری نظم و انضباط به آنها تذکراتی را ارائه می‌دهد و پس از عدم تمکین یکی از دانشجویان پسر، منجر به این اتفاق ناخوشایند شده است.

دانشگاه علامه‌طباطبائی در جهت ارائۀ تصویری شفاف و دقیق درمورد این اتفاق، بررسی‌های فوری و لازم را در دستور کار قرار داده است و چنانچه قصوری از سوی فردی رخ داده باشد، بر اساس مقررات، اقدام لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ رسانه‌های معاند در راستای ایجاد التهاب، تشنج و مخدوش کردن چهرۀ آرام دانشگاه، برنامه‌ریزی رسانه‌ای مفصلی را در دستور کار خود قرار داده‌اند، اما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با هوشیاری و آرامش کامل وظایف خود را به نحو احسن به انجام می‌رسانند».

 

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=196175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰