تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
6

زلنسکی نتانیاهو را به کی‌یف دعوت کرده

  • کد خبر : 195988
  • 06 تیر 1402 - 12:42
زلنسکی نتانیاهو را به کی‌یف دعوت کرده
وزیر خارجه اسرائیل در جلسه غیرعلنی کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست گفت، رئیس جمهوری اوکراین از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به کی‌یف دعوت کرده است و او نیز به طور جدی در حال بررسی این موضوع است.

جمهوریتوزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جلسه غیرعلنی کمیسیون روابط خارجی و امنیت کنست گفت، رئیس جمهوری اوکراین از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به کی‌یف دعوت کرده است و او نیز به طور جدی در حال بررسی این موضوع است.

خبرگزاری واللا به نقل از دو منبعی که در این جلسه حضور داشتند، اعلام کرد، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت، زمان مشخصی برای سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اوکراین وجود ندارد اما احتمالا این سفر انجام شود.

دفتر نتانیاهو در واکنش به این خبر اعلام کرد، اگر هم این دعوت ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین پذیرفته شده باشد، هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

این سفر نتانیاهو به کی‌یف به نوعی اعلام حمایت رژیم صهیونیستی از اوکراین خواهد بود و به کاهش سطح انتقادات از زلنسکی و دولتش کمک می‌کند که دائم می‌گویند تل آویو هیچ کمک نظامی به کی‌یف نکرده است.

اندری یرماک، رئیس دفتر زلنسکی قبلا در گفتگو با شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی گفته بود، وقتش رسیده که نتانیاهو برای حمایت به اوکراین سفر کند.

سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین هم پیام شدیداللحنی را علیه سیاست این رژیم درباره حمله روسیه و این واقعیت منتشر کرده بود که تل آویو به اندازه کافی از اوکراین حمایت نمی‌کند.

 

بیشتر بخوانید

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=195988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰