تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
5
سازمان تبلیغات اسلامی:

حجاب از حکم الهی نشات می‌گیرد و نمی توانیم نادیده بگیریم

  • کد خبر : 193482
  • 26 خرداد 1402 - 17:58
حجاب از حکم الهی نشات می‌گیرد و نمی توانیم نادیده بگیریم
مسئله حجاب از حکم الهی نشات می‌گیرد. هیچ کدام از ما نمی‌توانیم امر الهی را نادیده بگیریم.
جمهوریت-مسئله حجاب از حکم الهی نشات می‌گیرد. هیچ کدام از ما نمی‌توانیم امر الهی را نادیده بگیریم.

به گزارش عصر ایران،حجت‌الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پاسخ به بی‌تفاوتی برخی از مسئولین نسبت به پوشش بعضی از افراد که خارج از عرف جامعه است، گفت: مسئله حجاب از حکم الهی نشات می‌گیرد. هیچ کدام از ما نمی‌توانیم امر الهی را نادیده بگیریم.

حجت‌الاسلام عزت زمانی ادامه داد: حواسمان باشد که از آن شخصی که رفتار‌های خارج از عرف سر می‌زند، در چه جایگاهی قرار دارد. گاهی ندانستن حکم الهی و شرایط جو اجتماعی به بروز این رفتار‌ها منجر می‌شود و گاهی هم این رفتار‌ها از روی نقشه طراحی شده دشمن است. مسئولین جمهوری اسلامی موظف به اجرای حکم خدا هستند، اما با رعایت شرایطی که جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری بار‌ها به ما گوشزد کردند که حواسمان باشد که در موقعیت مقابله با دشمن، دوست را از دشمن تشخیص دهید، افزود: اگر ما به عنوان دستگاه فرهنگی و مجموعه‌های امنیتی و انتظامی به‌گونه‌ای قانون را اجرا کنند، که منجر به دو قطبی شدن فضای جامعه شود، با ضربات سهمگین‌تری رو‌به‌رو خواهیم بود.

به گفته وی، اگر آن دختری که حجاب از سر برداشته، به این باور برسانیم که دشمن مشترک داریم و آن کسی که روسری از سر تو برداشته، عمامه را از سر من می‌پراند، خیلی از مسائل حل می‌شود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مختلف افراد متدین هستند و در ذهن همه آن‌ها درک و فهم لزوم حجاب در کشور وجود دارد. امیدواریم با گفتگو و رفت و برگشت لایحه عفاف و حجاب به راه‌هایی برسیم، که در عین حفظ پیوند اجتماعی بین مردم ذهنیت‌ها را اصلاح کند

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=193482

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰