تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2
حسن روشن:

هرکس فصل بعد بیاید بهتر از اوست

  • کد خبر : 191520
  • 17 خرداد 1402 - 16:16
هرکس فصل بعد بیاید بهتر از اوست
پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در فصلی که گذشت صحبت کرد

جمهوریت-پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در فصلی که گذشت صحبت کرد

به گزارش  ایلنا،حسن روشن  در خصوص عملکرد استقلال در فصلی که گذشت اظهار داشت: مشکل استقلال در فصلی که گذشت بیشتر از اینکه فنی باشد مربوط به خود ساپینتو و رفتارهای او بود که بارها به آن اشاره کردم و حتی کسی در باشگاه نبود که به او تذکر دهد. هرچه گفتیم فقط باعث دلخوری عده‌ای شد ولی زمان نشان داد که صحبت‌های من درست بود. همان بار اول در بازی با ملوان که چنین رفتارهایی از او دیده شد اگر باشگاه برخورد جدی با او می‌کرد و جریمه می‌شد شاید امروز استقلال در جای دیگری ایستاده بود.

وی افزود: ساپینتو حتی وقتی برای تیمش پنالتی می‌گیرند یا در دقایق آخر تیمش گل می‌زند هم جنجال و درگیری ایجاد می‌کند و این شکلش را دیگر ندیده بودیم. او مشکل رفتاری دارد و ظاهراً دست خودش نیست. به هر حال استقلال تیم خوبی بود و حیف شد که در فصلی که گذشت نتوانست عنوانی کسب کند و این تیم حقش بود حداقل یک جام ببرد.

پیشکسوت استقلال در مورد تکلیف فصل آینده این تیم هم توضیح داد: با این شرایط که من می‌بینم استقلال فصل بعد هم کار سختی دارد. تا جایی که می‌دانم رفتن ساپینتو قطعی شده است ولی خب نه تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل مشخص است و نه سرمربی و با این شرایط فرصت نقل و انتقالات هم از دست می‌رود. تا هیات مدیره جدید بیاید و مدیرعامل معرفی شود و او بخواهد گزینه های مربیگری را بررسی کند زمان زیادی از دست می‌رود و بعد از آن هم تازه می‌خواهند وارد بازار نقل و انتقالات شوند و این یعنی عقب افتادن از سایر رقبا.

روشن در مورد اینکه چه کسی را برای هدایت استقلال توصیه می‌کند هم گفت: من چکاره‌ هستم بخواهم گزینه معرفی کنم؟ بهتر است باشگاه یک کمیته فنی تشکیل دهد و با بررسی شرایط به بهترین گزینه موجود برسند. اول ببینند مربی داخلی می‌خواهند یا خارجی و برنامه بگیرند و بر اساس بودجه و توانایی‌شان سرمربی انتخاب کنند. اگر قرار است سرمربی خارجی بیاید بهترین سرمربیان را باید به ایران بیاورند چرا همیشه باید برویم سراغ مربیان درجه ۳ و ۴؟ چون دست دلالان در این نقل و انتقالات وسط است و همین می‌شود که گزینه‌ای مثل ساپینتو از آن بیرون می‌آید.

وی در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود و یک مدیرعامل بیاورند و به او چند سال زمان بدهند تا برنامه هایش را پیاده کند و تکلیف تیم فصل جدید هم هرچه سریعتر مشخص شود. هرچه زمان از دست برود به ضرر استقلال است و من تعلل را در این زمینه از سوی سجادی و وزارت ورزش می‌بینم.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰