تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

فرار هولناک زن جوان از دست سارق آزارگر

  • کد خبر : 191428
  • 17 خرداد 1402 - 11:14
فرار هولناک زن جوان از دست سارق آزارگر
متهم پس از این ادعای عجیب با قرار قانونی بازداشت شد. تحقیقات از او ادامه دارد.

جمهوریت –  زن جوان برای فرار از دست راننده گروگانگیر که با تهدید، اموال وی را به سرقت برده و نیت شومی در سر داشت، در فرصتی مناسب در ماشین را باز و خودش را به بیرون پرتاب کرد.

به گزارش همشهری ،  چند روز قبل رانندگانی که ازاتوبانی در تهران عبور می‌کردند، چشمشان به صحنه هولناکی افتاد؛ زن جوانی در یک خودروی ۲۰۶را که در حال حرکت بود باز کرد و ناگهان خودش را بیرون انداخت.

وی در این حادثه زخمی شد و با کمک شاهدان به بیمارستان انتقال یافت. این در حالی بود که راننده خودروی ۲۰۶ از صحنه گریخت. زن جوان پس از بهبود،  از راننده ۲۰۶ شکایت کرد و گفت: من به‌عنوان مسافر سوار ماشین وی شده بودم اما در بین راه متوجه رفتارهای عجیب او شدم. برای همین از او خواستم توقف کند، اما وی با چاقو مرا تهدید کرد و کیف و طلاهایم را گرفت و به راهش ادامه داد. او تصمیم داشت از تهران خارج شود و معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظارم است، برای همین وقتی حواسش برای لحظه‌ای پرت شد، قفل در را باز کرده و خودم را به بیرون از ماشین پرت کردم. پس از این ماجرا هرچند در بیمارستان بستری شدم اما خطر از بیخ گوشم گذشت و زنده ماندم.

با این شکایت، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته، شماره پلاک خودروی متهم را به‌دست آورده و او را دستگیر کردند. وی دیروز وقتی پیش روی قاضی غلامحسین صادق زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت به ربودن زن جوان، سرقت و آزار او اعتراف کرد اما ادعای عجیبی به زبان آورد. وی گفت: من معتاد به شیشه و قرص‌های روانگردان هستم. معمولا دچار توهمات عجیب می‌شوم و این اواخر روح یک زن را مقابلم می‌دیدم که قصد کشتن مرا داشت. آن روز وقتی زن جوان به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شد تعجب کردم. او شباهت زیادی به روحی داشت که مدام می‌دیدم و اذیتم می‌کرد. به‌دلیل مصرف شیشه و قرص روانگردان، دچار توهم شده بودم و فکر می‌کردم زن جوان قصد آسیب رساندن به من را دارد برای همین می‌خواستم از او انتقام بگیرم اما وی ناگهان از ماشین بیرون پرید و من از ترس فرار کردم.

متهم پس از این ادعای عجیب با قرار قانونی بازداشت شد. تحقیقات از او ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰