تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

واکنش به ارتباط منصوره سگوند با نیروی انتظامی

  • کد خبر : 191089
  • 15 خرداد 1402 - 22:52
واکنش به ارتباط منصوره سگوند با نیروی انتظامی
فرماندار خرم‌آباد گفت: مرحومه "منصوره سگوند" از کارکنان نیروی انتظامی نبود و تنها در گذشته و در یک مقطع کوتاه به عنوان همیار پلیس همکاری داشته است.

جمهوریت – ایرنا نوشت :  “محمدباقر احمدی چگنی” اظهار کرد: بنابر اعلام اورژانس شهر آبدانان و بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهر از توابع استان ایلام روز گذشته دانشجوی دختر لرستانی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.

وی افزود: خبرهای تکمیلی به آگاهی مردم استان خواهد رسید.

پیش از این رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تشریح جزئیات اقدامات درمانی انجام شده در خصوص این فرد گفته بود که در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۴ ساعت ۱۴:۵۶ طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر یک مورد بیمار با کاهش سطح هوشیاری به آدرس آبدانان کوچه پشت هلال احمر به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شده که بلافاصله کد پایگاه شهری آبدانان به محل اعزام و راس ساعت ۱۵:۰۰ به محل حادثه می‌رسد.

دکتر صید نور علیمرادی افزود: بیمار با ارست قلبی تنفسی و سیانوز در حیاط خانه توسط جمعیت حاضر در محل حادثه به پرسنل اورژانس تحویل داده می‌شود و عملیات احیاء داخل حیاط شروع و سپس داخل آمبولانس تا بیمارستان ادامه می‌یابد و در ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در حین cpr تحویل بیمارستان می‌گردد.

رییس بیمارستان رسول اکرم(ص) شهر آبدانان نیز در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به این بیمار متوفی در بیمارستان، اظهار کرد: راس ساعت ۱۵:۱۵عصر بیمار جوان ۱۸ساله بنام منصوره سگوند با ارست کامل قلبی تنفسی به اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)آبدانان توسط واحد فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) منتقل شد.

ایرج صفری خاطرنشان کرد: بیمار فاقد هرگونه علایم حیاتی بود و بلافاصله عملیات احیاء(cpr) توسط پرسنل اورژانس بیمارستان شروع و پس از یک ساعت تلاش، متاسفانه این اقدامات درمانی بی‌نتیجه بوده و در ساعت ۱۶/۱۰دقیقه با دستور پزشک اورژانس عملیات درمانی متوقف و فوت این دختر دانشجو اعلام شد.

منصوره سگوند اهل بخش زاغه لرستان بود که مدتی به عنوان دانشجو در آبدانان ایلام سکونت داشت.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰