تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
5

مرگ مشکوک دونده زن قهرمان دو و میدانی ایران

  • کد خبر : 189951
  • 07 خرداد 1402 - 18:24
مرگ مشکوک دونده زن قهرمان دو و میدانی ایران
 فرمانده انتظامی سمنان‌ گفت: بررسی‌های پلیس ‌‌درباره چگونگی فوت خانم برناکی در حال انجام است اما تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی این بانوی ورزشکار دارد‌ و فرضیه قتل تاکنون به اثبات نرسیده است
جمهوریت-رسانه‌های محلی گزارش دادند: برناکی که قهرمان دو و میدانی ایران و دارای افتخاراتی در سطح بین‌المللی بوده، بر اثر سقوط از ساختمان جان خود را از دست داده است. این اتفاق برای ورزشکار ۳۳ ساله دامغانی هنگامی رخ داد که تلاش‌های کادر درمان حتی در مرکز استان سمنان نیز برای نجات او بی‌فایده بود.
به گزارش فارس، برناکی بعد از سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان در سمنان توسط نیرو‌های امداد و نجات به‌سرعت به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شد؛ اما تلاش‌ها برای نجات او نتیجه‌ای نداشت.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز درباره این حادثه اظهار نظر رسمی صورت نگرفته است و علت سقوط این ورزشکار مطرح دامغان از ارتفاع مشخص نیست.
رئیس پلیس سمنان:

زهرا برناکی خودکشی کرده است

 فرمانده انتظامی سمنان‌ گفت: بررسی‌های پلیس ‌‌درباره چگونگی فوت خانم برناکی در حال انجام است اما تحقیقات اولیه پلیس حاکی از خودکشی این بانوی ورزشکار دارد‌ و فرضیه قتل تاکنون به اثبات نرسیده است.
وی افزود: بررسی‌‌ها حاکی از این است که زهرا برناکی با همسر خود اختلافات خانوادگی داشته است و با توجه به نتایج بررسی‌های پلیس تا این لحظه، احتمالاً خانم برناکی با پرتاب کردن خود از یک ساختمان چهارطبقه دست به خودکشی زده است.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=189951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰