تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

فروش غیرقانونی چارتری بلیت هواپیما در روز روشن

  • کد خبر : 191269
  • 16 خرداد 1402 - 14:42
فروش غیرقانونی چارتری بلیت هواپیما در روز روشن
در حالی باید از ۲ روز قبل فروش بلیت ۶ مسیر پروازی به صورت چارتری ممنوع می‌شد که برخی ایرلاین‌ها همچنان درضعف نظارت سازمان هواپیمایی این پروازها را به‌صورت چارتری عرضه می‌کنند.

جمهوریت-در حالی باید از ۲ روز قبل فروش بلیت ۶ مسیر پروازی به صورت چارتری ممنوع می‌شد که برخی ایرلاین‌ها همچنان درضعف نظارت سازمان هواپیمایی این پروازها را به‌صورت چارتری عرضه می‌کنند.

به گزارش  تسنیم، ۲ روز قبل همزمان با اتمام ضرب‌الاجل عدم فروش پروازها به صورت چارتری برای ۶ مسیر داخلی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: سازمان هواپیمایی کشوری تیرماه سال گذشته بخشنامه‌ای صادر کرد که مجدداً در اسفندماه تکرار و تاکید شد در برخی مسیرهایی که با ترافیک هوایی بالایی مواجه است به‌هیچ‌عنوان بلیت چارتری فروخته نشود.

یازرلو افزود: در زمان حاضر پروازهای چارتری از مبدأ و به مقصد تهران در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و تبریز ممنوع است و هیچ شرکت هواپیمایی به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند بلیت پروازهای چارتری در این مسیرها بفروشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه قیمت‌های جدید بلیت هواپیما از دوم خردادماه روی سایت هواپیمایی کشوری بارگذاری شده افزود: شرکت‌های هواپیمایی و صاحبان سایت‌های مجوزدار برای فروش بلیت هواپیما نمی‌توانند خارج از قیمت سیستمی بلیت بفروشند و قیمت‌های مصوب اعمال می‌شود.

با وجود تاکید سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بر ممنوعیت فروش بلیت پروازهای ۶ مسیر داخلی از مبدا تهران به‌صورت چارتری، اما امروز سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ فروش این نوع بلیت همچنان ادامه دارد.

به‌عنوان مثال هواپیمایی چابهار، فلای پرشیا و آتا بلیت پرواز تهران-مشهد برای تاریخ امروز را به‌صورت چارتری عرضه کرده اند. هواپیمایی چابهار بلیت این مسیر پروازی را با قیمت ۱٫۵ میلیون تومان برای روز پنجشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۲ می‌فروشد.

 

 

هواپیمایی آتا بلیت پرواز تهران-اهواز را به‌صورت چارتری و با قیمت ۱٫۴ میلیون تومان عرضه کرده است. همچنین بلیت پرواز تهران-بندرعباس نیز به صورت چارتر با قیمت ۲٫۱ میلیون تومان توسط هواپیمایی آتا و وارش به‌صورت چارتری فروخته می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=191269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰