تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
3

ثبت‌نام ۶ میلیون نفری در طرح نهضت ملی مسکن

  • کد خبر : 189771
  • 06 خرداد 1402 - 20:00
ثبت‌نام ۶ میلیون نفری در طرح نهضت ملی مسکن
متقاضیان برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن باید دارای فرم «ج»، دارای سابقه سکونت، فاقد مسکن و در زمان تحویل واحد مسکونی در وضعیت تاهل باشند و با توجه به این شرایط، تا این لحظه 1.4 میلیون متقاضی برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن واحد شرایط شناسایی شدند.

جمهوریت-بر اساس آمار سامانه نهضت ملی مسکن، تا لحظه انتشار خبر، ۶ میلیون نفر متقاضی واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در سامانه تعبیه شده، ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش فارس،متقاضیان برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن باید دارای فرم «ج»، دارای سابقه سکونت، فاقد مسکن و در زمان تحویل واحد مسکونی در وضعیت تاهل باشند و با توجه به این شرایط، تا این لحظه ۱٫۴ میلیون متقاضی برای حضور در طرح نهضت ملی مسکن واحد شرایط شناسایی شدند.

هم اکنون برای ۸۰۰ هزار متقاضی واحد شرایط نهضت ملی مسکن افتتاح حساب بانکی شده است اما تا این لحظه تنها ۱۷۰ هزار مشترک دارای قرارداد پرداخت تسهیلات هستند، همچنین در بخش خودمالکی نیز اکنون ۴۰۰ هزار متقاضی واحد شرایط به بانک معرفی شده اما ۱۰۰ هزار متقاضی قرارداد پرداخت تسهیلات با بانک دارند.

با توجه به آمار ارائه شده از ۱ میلیون ۲۰۰ هزار متقاضی در بخش خودمالکی و سایر بخش‌ها به بانک تنها ۲۷۰ هزار مشترک دارای قرارداد تسهیلات هستند که معادل ۲۳ درصد است و ۷۶ درصد متقاضیان واجد شرایط معرفی شده به بانک، قرارداد پرداخت تسهیلات از سوی نظام بانکی ندارند.

 

بیشتر بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=189771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰