تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

برخورد قضایى برای سیلى زدن سرباز به راننده

  • کد خبر : 189757
  • 06 خرداد 1402 - 19:07
برخورد قضایى برای سیلى زدن سرباز به راننده
در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی و پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.
جمهموریت-برای سربازى که به یک راننده سیلى زد، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.

به گزارش ایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای درباره سیلی زدن سرباز وظیفه به راننده خودرو در محله ستارخان اعلام کرد: برای این پرسنل وظیفه متخلف، پرونده تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.
در این اطلاعیه آمده است: برخوردهای غیرقانونی و خارج از چهارچوب تعریفی و ابلاغ شده، به هیچ عنوان مورد تایید سلسله مراتب فرماندهی کل انتظامی کشور و تهران بزرگ قرار نداشته و ندارد.
این اطلاعیه می‌افزاید: ۲ رویکرد «اجرای قانون» و «رعایت حقوق شهروندی» در دستور کار اجرایی همه ماموران قرار دارد و همواره بر رعایت حقوق شهروندی تاکید می‌شود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: در مورد اخیر پیش آمده در خیابان ستارخان تهران، بلافاصله موضوع به صورت دقیق از سوی مبادی نظارتی بررسی و پرسنل وظیفه متخلف شناسایی و پرونده قضایی برای وی تشکیل و به مرجع قضایی ذی‌صلاح ارسال شده است.
در این اطلاعیه تصریح شده است: به یقین پلیس خود را موظف به اجرای دقیق قانون می‌داند و از هیچگونه رفتار و اقدام غیرقانونی احتمالی پرسنل حمایت نمی‌کند و خود را مکلف به رعایت دقیق قانون در جامعه می‌داند.
بیشتر بخوانید:
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=189757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰