تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

گندم روسی در انبار بوشهر تخلیه شد

  • کد خبر : 187649
  • 25 اردیبهشت 1402 - 14:13
گندم روسی در انبار بوشهر تخلیه شد
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به ورود کشتی حامل ۲۷ هزار تن گندم به بندر بوشهر گفت: تاکنون بیش از ۱۵ هزار تن از این محموله توسط ناوگان باری به سیلو و انبارهای استان بارگیری شده است.

جمهوریت  مهدی شهابی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در جمع خبرنگاران افزود: این محموله گندم از روسیه وارد استان بوشهر شده که تاکنون حدود ۶۰ درصد آن به سیلوهای استان منتقل شده است، با توجه به فعالیت شبانه روزی ناوگان باری استان، مابقی نیز در کوتاهترین زمان تخلیه خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون بیش از ۶۰۰ سرویس کامیون در تخلیه این محموله به سیلوهای استان مشارکت داشته که با تخلیه کل محموله تعداد سرویس‌ها به بیش از هزار سرویس خواهد رسید، ضمن اینکه در ادامه از توان ناوگان حمل و نقل استان برای جابجایی بخشی از این محموله به مقاصد موردنظر در سایر استان‌ها استفاده می‌شود که می‌تواند باعث رونق این ناوگان شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل باری استان تصریح کرد: تعداد ناوگان باری استان بوشهر سه هزار و ۳۰۰ دستگاه است که اشتغال پنج هزار نفر را فراهم کرده است.

شهابی یادآور شد: میانگین عمر ناوگان باری استان بوشهر ۱۳ سال است که نسبت به متوسط کشوری وضعیت مطلوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هشت میلیون و ۷۰۰ تن کالا در استان بوشهر به سایر نقاط کشور بارگیری شد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=187649

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰