تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
7

لایحه وزارت بازرگانی به مجلس ارسال نشده

  • کد خبر : 186095
  • 09 اردیبهشت 1402 - 14:33
لایحه وزارت بازرگانی به مجلس ارسال نشده

جمهوریت – سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: هنوز لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس ارسال نشده است. سید نظام الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس ارسال نکرده است و لایحه واردات خودرو کارکرده به دست مجلس رسیده است. وی همچنین درباره روند برگزاری جلسه […]

جمهوریت – سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: هنوز لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس ارسال نشده است.

سید نظام الدین موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنوز دولت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به مجلس ارسال نکرده است و لایحه واردات خودرو کارکرده به دست مجلس رسیده است.

وی همچنین درباره روند برگزاری جلسه استیضاح فاطمی امین وزیر صمت گفت: جلسه استیضاح وزیر صمت فردا (یکشنبه)برگزار می‌شود که در آئین‌نامه داخلی پنج ساعت زمان پیش بینی شده که یک ساعت برای دفاعیات رئیس جمهور، دو ساعت برای نمایندگان متقاضی استیضاح و دو ساعت برای وزیر است.

موسوی افزود: بر این اساس ما طبق آئین نامه داخلی مجلس از رئیس جمهور برای حضور در جلسه استیضاح وزیر صمت دعوت کردیم و ایشان می‌تواند حضور پیدا کند و یک ساعت هم زمان دفاع دارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر در فرصت دو ساعته  می‌توانند به بیان نظراتشان بپردازند. اینکه چه تعداد از آنها صحبت کنند بستگی به نظر استیضاح کنندگان دارد. فقط باید ظرف دو ساعت صحبت‌ها به پایان برسد. وزیر هم از مدت دو ساعت در اختیارش می‌تواند وقت خود را به یک یا دو نماینده موافق بدهد.

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=186095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰